Filmer/Bilder - Mantorp Park 130627 - 130630 - Team Trackday

• Thread starter Thread starter EBS
  • Start date Start date
Jag tror han, förutom att åka långsamt som fan, måste ligga och trycka på bakbromsen hela tiden... Hela bakskivan var helt i lågor! Jag såg det mycket bättre än på filmen, men kolla bakhjulet vid 0:03 och 0:08 !

Jag låg bakom ett tag för att se att det inte var soppa eller olja som spreds och antändes, men kunde inte se nåt. Synd att man inte ser numren man får bakifrån, hade definitivt sökt upp honom i depån senare...

Mer film från fredagen i röd grupp, alla pass samlade i en film. Så ni får spola lite. :)

Jag tror han, förutom att åka långsamt som fan, måste ligga och trycka på bakbromsen hela tiden... Hela bakskivan var helt i lågor! Jag såg det mycket bättre än på filmen, men kolla bakhjulet vid 0:03 och 0:08 !

Jag låg bakom ett tag för att se att det inte var soppa eller olja som spreds och antändes, men kunde inte se nåt. Synd att man inte ser numren man får bakifrån, hade definitivt sökt upp honom i depån senare...

Men helvete! Trodde inte ens man kunde få bromsskiva/belägg att brinna. :gnissla

OT, funkar Qstarz laptimern bra?

OT, funkar Qstarz laptimern bra?

Mja, den funkar m.a.p. tidtagningen, men jag kan inte rekommendera den egentligen.

Displayen funkar riktigt risigt i dagsljus, första tiden räknas från när man börjar rulla så den kan triggas i pitlane så första varvet kan bli typ 0:13, G-sensorn är värdelös, PC-mjukvaran verkar inte riktigt färdig ännu... Skulle nog köpt en starlane som alla andra.

Mja, den funkar m.a.p. tidtagningen, men jag kan inte rekommendera den egentligen.

Displayen funkar riktigt risigt i dagsljus, första tiden räknas från när man börjar rulla så den kan triggas i pitlane så första varvet kan bli typ 0:13, G-sensorn är värdelös, PC-mjukvaran verkar inte riktigt färdig ännu... Skulle nog köpt en starlane som alla andra.

Tack, då vet jag vad jag inte ska köpa. :)

Är ju så tråkigt att gå med strömmen och köpa Starlane, vill ju prova nått nytt!

Mer film från torsdagen, röd grupp och svart grupp blandat.

SprintRace C på Söndagen,,,, med en krasch precis framför framhjulet på Varv10.

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back