Filmen: Torque

nej jag tror inte att det går att spegla detta (racing) på ett juste sätt.
men va det inte en film på g i staterna för ett år sedan? inte den där som man sett lite om de senaste månaderna, jag hittade en site för över ett år sedan...

trevligt föresten att förengångsskull bli kallad vid sitt riktiga namn här, :banana kanske skulle byta nick igen.... tack Christian!

Last edited:
men för oss äkta poserfikusar måste jag ju kommentera deras skinnställ...

-helt klart fräcka skinnjackor =) skönt å slippa se alla de hära "vanliga" ställen som vi (ni!) suckers har på er vid Donken på Sveavägen...

perfekta att smörja in med lite valfett så hära på höstkanten

Den här film utvecklingen som sker e ganska idiotisk egentligen...

Om man kollar på gamla action filmer, t ex. i gamla Bond filmer så behövde du ju inte va karateexpert för att kunna "karate", utan det räckte med att du kunde hålla handen rak å vifta lite. På senare tid så har det blivit mer å mer viktigt att filmer ska va verklighetstrogna, mera fakta, mera "riktiga" martial arts snubbar å brudar. Men nu börjar "trenden" gå mot att allt ska va så "häftigt" som möjligt å skit i om det är verklighetstroget eller inte, tror det har mycket med spel att göra. Förut så kom det ut filmer å sen kom spelet. Nu e det ju i många fall så att spelen kommer först å sen kommer filmen av spelet! Och för att andra äktjön-filmer ska hänga med i samma "häftighets-grad" som spelen så tar man å spolar ner verklighetstrogna fakta/aktionscener/etc.... Är det det vi vill ha? Med risk för att bli kallad gammal gubbe så måste jag erkänna att jag börjar redan bli trött på alla jäkla flashiga filmer som enbart handlar om att va häftigast och ha snyggaste "skådisarna". Hur troligt e det t ex. att ett silikonpumppat benrangel sparkar skiten ur en ö-skådis muskelknutte? Tycker det börjar gå tillbaka till gamla Bond stadiet snart... skitsamma va du gör, bara det ser bra ut, typ.

Färdigt svammlat... :3freak

NU lyfter vi den här gamla tråden, bara för att berätta att jag tänker ta o glo igenom den omtalade filmen ikväll!!

Oavsett vad alla tycker, jag är redan inställd på en "dålig" film, men tror ändå den kommer ha ett Komedi-värde! =)

Återkommer med recension. ;)

Det borde vara förbjudat att på 2k-talet göra en film som innehåller så mycket dåliga scener!!
Fast, det blir ju kul för att det är så jävla dåligt helt enkelt! ;)

Betyg: ½-växeldrev utav 6 möjliga!

Nu har man kollat filmen...... Sämsta filmen, alla kategorier. Den kan inte ens klassas som en dålig komedi!

Snacka om patetiskt med att ha offroadare utklädda till en mille å dylikt.... Trodde att det inte kunde bli mycket värre än i mission imposible 2, med offroad däck i en scen, för att i nästa klipp bli till gatdäck igen, men Torque bräckte det med hästlängder!! Tågkörningen, stadskörningen i slutet, för att bara nämna några extrema bottennoteringar. Nån som ens har EN grå cell intakt kan ju inte påstå att den filmen hade nåt som var bra. :zpy

Själv tycker jag filmen va löjlig. :3freak Va fan.. Lite vekligshetstorligt vill man ändå ha.. Men men ..
FriPPe out

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...