Filmen med de 2 bästa nybörjarna

philsson skrev:
när jag råkar bromsa med bakbromsen när jag är i luften med hjulet så gnislar det skittufft :yoparty

När det tjöt sådär på övningskörningshojjen så påstog vår lärare att det var dax för en tvätt av beläggen och skivorna :va

flexbert skrev:
När det tjöt sådär på övningskörningshojjen så påstog vår lärare att det var dax för en tvätt av beläggen och skivorna :va
låter aldrig så på min hoj förutom just när jag bromsar med bakbromsern när det hjulet är i luften. Sådanna ljud kan däremot komma på alla fordon med skivbromsar men de försvinner lika snabbt som de kommer oftast.

AndersJohansson skrev:
Fick du till det eller?

nej, riktigt bajs. om man pausar & klickar längre fram i filmen så får man se den bilden, men filmen rullar inte på sen när man trycker på play, då är det bilden men ljudet fortsätter :va :confused: :3freak :4skrika

granath_ skrev:
nej, riktigt bajs. om man pausar & klickar längre fram i filmen så får man se den bilden, men filmen rullar inte på sen när man trycker på play, då är det bilden men ljudet fortsätter :va :confused: :3freak :4skrika

Men testa att ladda hem "ACE Mega Codec Pack" av nåt slag. Installera så borde det väl funka.... Annars kan du ju testa att ladda filmen igen, eller nåt :3freak

Fan sitter på jobbet, no sound :( får ta och tanka när man kommer hem :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka