Filmen med de 2 bästa nybörjarna

philsson skrev:
när jag råkar bromsa med bakbromsen när jag är i luften med hjulet så gnislar det skittufft :yoparty

När det tjöt sådär på övningskörningshojjen så påstog vår lärare att det var dax för en tvätt av beläggen och skivorna :va

flexbert skrev:
När det tjöt sådär på övningskörningshojjen så påstog vår lärare att det var dax för en tvätt av beläggen och skivorna :va
låter aldrig så på min hoj förutom just när jag bromsar med bakbromsern när det hjulet är i luften. Sådanna ljud kan däremot komma på alla fordon med skivbromsar men de försvinner lika snabbt som de kommer oftast.

AndersJohansson skrev:
Fick du till det eller?

nej, riktigt bajs. om man pausar & klickar längre fram i filmen så får man se den bilden, men filmen rullar inte på sen när man trycker på play, då är det bilden men ljudet fortsätter :va :confused: :3freak :4skrika

granath_ skrev:
nej, riktigt bajs. om man pausar & klickar längre fram i filmen så får man se den bilden, men filmen rullar inte på sen när man trycker på play, då är det bilden men ljudet fortsätter :va :confused: :3freak :4skrika

Men testa att ladda hem "ACE Mega Codec Pack" av nåt slag. Installera så borde det väl funka.... Annars kan du ju testa att ladda filmen igen, eller nåt :3freak

Fan sitter på jobbet, no sound :( får ta och tanka när man kommer hem :tummenupp

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...