Filmen är Uppe!!!!

Impad av körningen!
Synd på filmen att den gör som den gör!

Men jag måste fråga vad gjorde millkrigarna där!?

Tsunami skrev:
Impad av körningen!
Synd på filmen att den gör som den gör!

Men jag måste fråga vad gjorde millkrigarna där!?

Det är inne på militärens område..

Dom ville bara titta lite :)

Snyggt kört pöjkar men kvalitén på rullen suger.
Några riktigt proffsiga stunts dock!
Grööön när han drar upp den på slangen nästan från stillastående. :tummenupp
oGGe´s rullande börna upp på slangen i en sekvens (såg du den på SH puben eller, Json patentvarning på den) men snyggt var det. :tummenupp
Kul att se stunt med 600 och 750 cc hojar också. Man behöver alltså inte 1000 cc för att wheela? :va Trodde jag...
Skulle vilja se en synkad wheelie med tre eller fyra hojar på bredd. Rakan klarar väl det rent utrymmesmässigt?

Sen börjar jag nog bli gammal men visst fan är Paranoid med Black Sabbath mycket bättre än bröööölet i början av filmen (Rammstein eller?)

Behöver ni tips på bra "filmmusik" till nästa rulle så ring! :lol

Maverick_ou812 skrev:
oGGe´s rullande börna upp på slangen i en sekvens (såg du den på SH puben eller, Json patentvarning på den) men snyggt var det. :tummenupp
Kul att se stunt med 600 och 750 cc hojar också. Man behöver alltså inte 1000 cc för att wheela? :va Trodde jag...
Skulle vilja se en synkad wheelie med tre eller fyra hojar på bredd. Rakan klarar väl det rent utrymmesmässigt?

Sen börjar jag nog bli gammal men visst fan är Paranoid med Black Sabbath mycket bättre än bröööölet i början av filmen (Rammstein eller?)

tackar tackar!!

ja det e lite synd att kvallen blev som den blev...
jag o ogge kan hålla ungefär samma tempo.. men alla andra bara gasar ifrån oss ju :3freak

musiken e as skön ju :rofl första låten e med soulfly o andra e med sum41 & ludacris :yoparty

Maverick_ou812 skrev:

Nu har man kollat på den bättre filmen som GSXR Junior hade..."stammade inte ett dugg! =)

Ja man har mycke kvar att lära men de e de som är de roliga...och du ska lära de med din 800cc hoj...borde ju va lättare... (smilies tomten)

(Bara ja som inte kan använda smilies?)

oGGe skrev:
Nu har man kollat på den bättre filmen som GSXR Junior hade..."stammade inte ett dugg! :D

Ja man har mycke kvar att lära men de e de som är de roliga...och du ska lära de med din 800cc hoj...borde ju va lättare... :tomten
Hjälper dig med smileys....

Hörrududu... jag kan inte ens wheela med min Fiddy. Än....
Viffern får jag upp men jag blir ju så jävla rädd så jag trycker ner den direkt! :lol

Får väl se vad vintern har i sitt sköte, :tomten kommer kanske med en liten surprajs ti maj! :banana

Zxr_Green skrev:
musiken e as skön ju :rofl första låten e med soulfly o andra e med sum41 & ludacris :yoparty
Inte Black Sabbath då?! :brinnerup
Måste gå till öronläkaren, för jag svär på att jag hör Ozzy....

Maverick_ou812 skrev:
Hörrududu... jag kan inte ens wheela med min Fiddy. Än....
Viffern får jag upp men jag blir ju så jävla rädd så jag trycker ner den direkt! :lol

Du behöver inte vara orolig det kommer en tid då det känns naturligt att den reser sig :tuttar
Låt det ta sin tid så märker du när du känner dig mogen.

Det är nämligen ganska bra om du lyckas hålla den uppe... en stund iallafall.. innan du sätter ner den.. :7peta

Last edited:
AleX skrev:
Du behöver inte vara orolig det kommer en tid då det känns naturligt att den reser sig :tuttar
Låt det ta sin tid så märker du när du känner dig mogen.

Det är nämligen ganska bra om du lyckas hålla den uppe... en stund iallafall.. innan du sätter ner den.. :7peta
Ovärderliga tips. Tack AleX. :pannkyss
Vet du det av egen erfarenhet eller är det nåt du sett på film eller i pappas tidningar?

Zxr_Green skrev:
jo black sabbath osså.. men det visst du ju
Puhhhh... tur det.
Avbeställer tiden hos öronläkaren meddebums! :tummenupp

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026