Christoffer.L
Ny medlem
Firefly skrev:Japp, jag fick upp den på cayles ftp. Tack för tipset.
Gött! Jo den är ju till för att vi ska använda den så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Firefly skrev:Japp, jag fick upp den på cayles ftp. Tack för tipset.
David81 skrev:Det är väl bara att gasa.. Tyvärr så har jag för lite effekt o få upp den i högre hastigheter bara.. Får nöja mig med 1 o 2 :ans växel..![]()

Firefly skrev:Fan vad elak du är... Du ska ju uppmuntra mig att öva mer. Ge mig tips på hur jag ska bli bättre... Sluta mobbas... Jag är nybörjare på slangen...
Det står faktiskt att det är wheelie-TRÄNING-... Så det är inga mästerverk utlovade... Sen var det kanske lite mycket prat i filmen. Men vi hade kul när vi gjorde den iaf...Monster skrev:Att jag satt och vänta på den där![]()
Det var verkligen ett mästerverk......
Nu är jag iofs inte mästare på bakslang heller (framför allt inte växla på slangen) men så håller jag mig också till undanskymda industrirakor när jag kör bakslang....goodspeed skrev:Med min mellanklasshoj på 25kW så kan man få framgaffeln att fjädra ut om man slirar lite på kopplingen när man kör på ettan. Hehe
Men mer teknik framför kraft i motorn. Kör en del på bakhjulet med min mountainbike, tar ett tag för att få in balansen. Speciellt som man ska trampa samtidigt. Men att dra upp den mot balansläget på en gång är ett måste!
Det känns som om man ska slå över, men det är långt dit. Även om man gärna tränar lite längre och undviker ett överslag med MC =P
Träna på... det går sakta men långsamt att bli bra!
Firefly skrev:Det står faktiskt att det är wheelie-TRÄNING-... Så det är inga mästerverk utlovade... Sen var det kanske lite mycket prat i filmen. Men vi hade kul när vi gjorde den iaf...
Jag hör inte ett jota av vad dom sägerTherudeboy skrev:Pratat gjorde ju filmen roligare![]()

Nu ska du inte vara sån... Så offentligt är det inte. Det är i utkanten av stan. Typ ingen trafik alls. Plus att vi faktiskt tränar.Coola Ola skrev:Haha, inte en suck att jag skulle försökt slanga offentligt om jag var så kass som ni är![]()
Nu är jag iofs inte mästare på bakslang heller (framför allt inte växla på slangen) men så håller jag mig också till undanskymda industrirakor när jag kör bakslang....
Firefly skrev:Men eftersom ni tycker vi suger så mycket så har vi gjort en ny film...
"Back to basics"
Där flyttar vi oss tillbaka till grunderna och tränar på våghalsiga tricks i säkra miljöer.
(Ta detta med stor portion ironi och tanka inte om ni är för seriösa, för det är inte vi)
http://cayle.homeftp.net/sporthoj/back_to_basics.wmv
Sadam skrev:Jag hör inte ett jota av vad dom säger![]()
Firefly skrev:"Back to basics"
Där flyttar vi oss tillbaka till grunderna och tränar på våghalsiga tricks i säkra miljöer.
Therudeboy skrev:Men det beror ju på att du är utlänning.
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|