[FILM] Tycon konsumenttestar en Yamaha r1 - 05

Såååååååååå jävla hel rätt !!! jag blir så glad att när folk vågar använda sina hojjar helt ut... Jag tycker att det ser ut som världens bästa reklamfilm för R1... fan va bäst den är... varför ingår inte det i bikes test hur länge kan man varvstoppa? det skulle vara med i master of bike.... det man kan göra nykter som full. för köra det kan man inte...

Tack för god underhållning....

//Henkan

Last edited:
Såååååååååå jävla hel rätt !!! jag blir så glad att när folk vågar använda sina hojjar helt ut... Jag tycker att det ser ut som världens bästa reklamfilm för R1... fan va bäst den är... varför ingår inte det i bikes test hur länge kan man varvstoppa? det skulle vara med i master of bike.... det man kan göra nykter som full. för köra det kan man inte...

//Henkan

:yoparty Japp vore skoj med en varvstoppstävling mellan de fyra stora varje ny årgång. Men Bomber Magazine gör väl sådana tävlingar på Bomberträffen?

Vilken jävla idiot. Varvas i all ära, men den killen har ju fel i huvet på riktigt.

Till alla er som undra hur hojen mådde efter varmkörningen.
Vi fyllde på lite vatten sen gick den ca:700 mil till innan nästa ägare tog över den.

Slutet gott allting gott!

Snacka om mongo. Lider med hojen...temperaturen visar 40°C när misshandeln börjar.

Men vad är det man säger, där spriten går in går vettet ut?

E du säker på att han inte går på medicin.Sicket nöje.....En sån tarmtomte skulle sitta i madraserad cell:va

Äh, lär av mästaren istället!

[YOUTUBE-ID]44ySdGGR-G0[/YOUTUBE-ID]

//Henkan

Tjaeina! Det var länge sen man hörde från dig!

Suck, låt folk få använda sina grejor! Ni som gnäller är ju en aning underliga.

Hade jag den där stora STORA väskan med stålar hade jag köpt en hoj från varje tillverkare och gjort ett riktigt trevligt varstopptest i Bomber Magazine och haft det som film på skiva och skickat ut som en julklapp till alla prenumeranter:tummenupp
Varför?! Bara för att jag hade kunnat:D
Men nu har jag inte den där väskan med stålar...:näsblod

grymt! men ni borde väntat och kollat in Tycons instruktionsfilm först.

Ser nu när jag läser min post igen att den kan misstolkas!
Jag har inget att göra med den brinnande R1'an! Dock var han snäppet roligare än Lelleveckan-snubben i mina ögon...

Ser nu när jag läser min post igen att den kan misstolkas!
Jag har inget att göra med den brinnande R1'an! Dock var han snäppet roligare än Lelleveckan-snubben i mina ögon...

Jag tycker det ser ut som en R6a, men jag kan se fel, väldigt fel.

Minns det där.. Det gör lite ont faktiskt men vafaan.. de e ju bara en jamaha =)

hojmotorer är välbyggda!

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back