[FILM] Tycon konsumenttestar en Yamaha r1 - 05

FYYYYYYYY FAAAAAAAAN vad man lider!!!!!!

Hade jag en hoj för 10000 spänn så e det en sak, men en skapligt ny R1:mad:

Ångesten e fin!

Kan ni lägga ut reg.nr på hojen så att ingen köper den:D

Sicken stolle, han kommer säkert få det lätt att sälja den där hojen om någon känner igen honom.

Ni som ska köpa en vinröd R1 05:a kanske ska kolla upp den en extra gång :tungan .. köpa båge efter en sån mupp..Fy satan

Ni som ska köpa en vinröd R1 05:a kanske ska kolla upp den en extra gång :tungan .. köpa båge efter en sån mupp..Fy satan

Tror de är lungt , fick han inte ny motor på garantin?

Börjar likna Spanien mer och mer. Där har dom heller ingen självbroms för att ge sig med varvstoppandet.

Ingen film jag njuter va.... men vi fick ju höra fin-sång nere å tältet i alla fall.

Lite kul att höra alla kommentarer här om att killen är knäpp osv. På Lelleveckan så går det knappt en minut utan att man hör en hoj stå på varvstoppet när mörkret börjar falla. Runt om alla dessa hojar står det folk och hejjar och tycker det är så sjukt kul. Är det verkligen ingen av de Lelleträffsbesökarna som här inne och skriver?

Lite kul att höra alla kommentarer här om att killen är knäpp osv. På Lelleveckan så går det knappt en minut utan att man hör en hoj stå på varvstoppet när mörkret börjar falla. Runt om alla dessa hojar står det folk och hejjar och tycker det är så sjukt kul. Är det verkligen ingen av de Lelleträffsbesökarna som här inne och skriver?

Jag är väll stammis där å jag kan tycka det är kul men de såg lite brutalt ut de där:D

Snacka om mongo. Lider med hojen...temperaturen visar 40°C när misshandeln börjar.

Men vad är det man säger, där spriten går in går vettet ut?

hahaha vi är faan sjukare som kollar på hela klippet, killen var nog bakis och tinnitus skadad dagen efter men hojjen klarade sej nog...

hahaha, det e väl gott när folk varavar upp stämningen lite på lelle:yoparty

Jag har sett videoklipp där det går till som du beskriver och dem kan vara underhållande men det här klippet var bara blääh! :dummer

Ingen underhållningsfaktor!

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back