[FILM] Tycon konsumenttestar en Yamaha r1 - 05

Varför klippte ni bort när männen i vita rockar kom och hämtade honom?

Tihi tihi. Herre gud, vad är det med såna här jävla vansinnesgrejer som får mig att fnittra.:D
Så jävla onödigt, men jävligt kul på sätt och vis. Säger som Ingel: längtar till nästa år:yoparty

Å juust det, nu fick jag en förklaring till varför jag hade lite svårt att sova om nätterna. Å jag som gick upp till bonden mitt emot campingen å skällde ut honom för att jag var bergis på att han kört motorsåg mitt i natten för att jävlas med oss fastlandssvin...oops:näsblod :D

Mest humor hade ju varit om han tappat maskinen in i dom andra hojarna och orsakat lite "dominobrickor" av dom andra hojarna :D

Jag tycker han var störtskön :D det är ju sånt där som är roligt. Klart om man vill sova kan de ju va lite små jobbigt :gnissla

haha, vafan , man åker inte till Lelle för att sova :va
klart han hajat hela grejen juh:D

Bara jag som tänker på den här?

[YOUTUBE-ID]fUMN8T_IbYM[/YOUTUBE-ID]

hej alla glada. tycon.se ligger för tillfället nere pga strul med webhotell o grejer men vi jobbar på saken och är snart tillbaka med mer skit.. hehe

Vill också se! Eller vill man det!? :D (slaktade också en hoj på sista lelle, dock det mer traditionella sättet)

Vadå det enda jag ser är en kille varmköra sin hoj:va

Jo uber viktigt att varmköra hojmotorn innan den ska varvas :D även varvas vidare i minst 2 min efter den har börjat kokka o knapt nått vatten i motorn, de e då de blir spänande o se hur länge motorn håller :yoparty

Jag vet vem han är o han är känt dum i hela huvudet, pengar!? nä knappast han går i ladugården o skyfflar ko skit.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!