[FILM] Tycon konsumenttestar en Yamaha r1 - 05

Varför klippte ni bort när männen i vita rockar kom och hämtade honom?

Tihi tihi. Herre gud, vad är det med såna här jävla vansinnesgrejer som får mig att fnittra.:D
Så jävla onödigt, men jävligt kul på sätt och vis. Säger som Ingel: längtar till nästa år:yoparty

Å juust det, nu fick jag en förklaring till varför jag hade lite svårt att sova om nätterna. Å jag som gick upp till bonden mitt emot campingen å skällde ut honom för att jag var bergis på att han kört motorsåg mitt i natten för att jävlas med oss fastlandssvin...oops:näsblod :D

Mest humor hade ju varit om han tappat maskinen in i dom andra hojarna och orsakat lite "dominobrickor" av dom andra hojarna :D

Jag tycker han var störtskön :D det är ju sånt där som är roligt. Klart om man vill sova kan de ju va lite små jobbigt :gnissla

haha, vafan , man åker inte till Lelle för att sova :va
klart han hajat hela grejen juh:D

Bara jag som tänker på den här?

[YOUTUBE-ID]fUMN8T_IbYM[/YOUTUBE-ID]

hej alla glada. tycon.se ligger för tillfället nere pga strul med webhotell o grejer men vi jobbar på saken och är snart tillbaka med mer skit.. hehe

Vill också se! Eller vill man det!? :D (slaktade också en hoj på sista lelle, dock det mer traditionella sättet)

Vadå det enda jag ser är en kille varmköra sin hoj:va

Jo uber viktigt att varmköra hojmotorn innan den ska varvas :D även varvas vidare i minst 2 min efter den har börjat kokka o knapt nått vatten i motorn, de e då de blir spänande o se hur länge motorn håller :yoparty

Jag vet vem han är o han är känt dum i hela huvudet, pengar!? nä knappast han går i ladugården o skyfflar ko skit.

Back