Film - Swedie / Kinnekulle Ring (26/9-04)

Jepp, du körde hårt igår. Själv åkte jag runt och tänkte inte på nått annat än att det var sista körningen med hojen innan den ska säljas. Vurpnoja hela dan. Gick hyffsat ändå några pass och banan är skoj!

Jag känner mig inte långsam efter den filmen. Känner mig bara SUPERSNIGELLÅNGSAM

Tack för det Swedie :mad:

P.S Självklart så är det tider ni tror ni hade eller drömmer om. För ni vet att tidtagning är FÖRBJUDET på dessa dagar. Min tid var alltså 55.01!!!!

är de tbara jag som tycker växellampan lyser??? vid underliga varv! :confused:

eller e jag helt :fatta!

DQ, bra val... ;)

Sunkan, japp. Har inte orkat ställa om den från inkörningsmilen. Den går på vid 6k varv typ. Måste titta i manualen hur man ska göra.

Swedie, det där gjorde du bra :tummenupp

Säger bara vilka höga kurvhastigheter.

Kul att vara med på filmen som statist eller rundningsmärke (7,40 in i filmen)

Jag diggade ditt långa svarta spår du ritade i utgången av långhögern innan första vänstern (impad).

Du måste rocka hårt i R1000 med den hojen.

Hittade ett par bilder. Lite suddiga men ändå.

Bifogat

• P9260062(3).JPG
    P9260062(3).JPG
    31 KB · Visningar: 193
  • P9260080(3).JPG
    P9260080(3).JPG
    42 KB · Visningar: 137
Min film kommer att bli tuffare än din Swedie. Den kommer även att innehålla lite grasstracking. :gnissla

Du kör som en påse nötter Swedie! Ska köra åttor runt dig nästa säsong...

...eller så är jag bara avundsjuk för att du är snabb som fan....

Här går det undan! :brinnerup

Klart bra körning! Såg nästan ut som Swedie åkt ut av misstag i långsamma gruppen :rolleyes: (ja mig hade han varvat 97ggr på ett pass om jag vart med).

Den där filmen skall jag se i vinter, kommer bli en redig injektion i hojtarmen.

Ser ut som du tar en del "egna" spår eftersom det är lite folk i vägen men trots det så håller du samma tempo runt banan :Bugar

Swedie är ju fortfarande Rookie. När ska du släppa sargen, klassa upp dig och komma in i matchen på riktigt? Superduperbike nästa år måste väl vara roligare?

har skickat Lodnert en frågeställning o inväntar ett svar. Vet inte om han är rätt person att tala med... hoppas jag tillåts uppklassa. Vill verkligen köra i den manliga klassen. Vill inte harva runt bland rookisarna igen. var sådär kul ibland. Visst roligt o varva folk, då känner man sig bättre. Men SBK ger mer möjlighet att utvecklas som förare då det är mer press på en.

Swedie skrev:
har skickat Lodnert en frågeställning o inväntar ett svar. Vet inte om han är rätt person att tala med... hoppas jag tillåts uppklassa. Vill verkligen köra i den manliga klassen. Vill inte harva runt bland rookisarna igen. var sådär kul ibland. Visst roligt o varva folk, då känner man sig bättre. Men SBK ger mer möjlighet att utvecklas som förare då det är mer press på en.

Tror det krävs att man iaf kommer under 1.10,5 på Åsen för att få klassa upp :hihi

Don Quixote skrev:
Tror det krävs att man iaf kommer under 1.10,5 på Åsen för att få klassa upp :hihi
haha... you're funny
Duhard.gif

4 Mb/s :hihi , de gick rejält undan både på nedladdningen och R1'an! Helschysst film, gör att man längtar ännu mer till våren :) . Förhoppningsvis äger jag då en racehoj även jag, fast jag tror att det får bli en 600'a, skynda långsamt eller nått...

Lite kul o se att det många partin jag kan åka betydligt fortare i. Nästa gång jag är där går jag på rekordet eller ska iaf slå R2's personbästa (som han satte för 12 år sedan på en kittad GSXR1989. nån sorts då-tidens Superbikehoj). Vet nån här vad som är rekordet på denna banan? bara flundrar.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien