Film - Swedie / Kinnekulle Ring (26/9-04)

Tycker att det är taskigt att göra omkörningar på utsidan... HAHAHA!
Grymt!

Hultan skrev:
Vart ligger herr Swedie till i tabbellerna eller motsv? Hur står det sig mot dom där lindén, kai börre andersson osv, eller vad alla heter?
Vem är snabbast i sverige, och eller på sh?
Jag e nog fortfarande snabbast :tungan :hihi

Hultan, jag är inte snabbast i sverige det är då säkert hahah. Vi får se hur fort det går på Knutstorp den 4e September vid nästa tävling där.

Jag tyckte dock inte det gick speciellt fort i videon faktiskt. Lite snabbare gick det allt i helgen några varv (för mycket trafik för att ens försöka få frivarv eller liknande).

Swedie skrev:
Hultan, jag är inte snabbast i sverige det är då säkert hahah. Vi får se hur fort det går på Knutstorp den 4e September vid nästa tävling där.

Jag tyckte dock inte det gick speciellt fort i videon faktiskt. Lite snabbare gick det allt i helgen några varv (för mycket trafik för att ens försöka få frivarv eller liknande).

Aha, hehe! Men du.. Vi måste fortfarande veta om du är datanörd som börjat rejsa eller rejser som börjat datanörda, som någon så klyftigt utryckte sig! ;)
hehe...!
Nåja, det var bra kört iaf! Jag hade nog blivit varvad 2 gånger på 3 varv eller nåt.. hmm :rolleyes:

Swedie skrev:
...Jag tyckte dock inte det gick speciellt fort i videon faktiskt...

Såg faktiskt inte snabbt ut men det såg så enkelt och avslappnat ut. Alla andra hojjar blev rundningsmärken. :tummenupp Avundsjuk! :4skrika

Hultan skrev:
Saaaatan vad det går, hehe, du kör förbi en kille här på forumet som heter yamahafarfar i början, några varv senare kör du om honom igen, han är rätt snabb, kanske lite snabbare nu, men endå...

Hur ser det ut i sverige nu igentligen, vem är snabbast? Går det ens att säga så med alla olika klasser? Vart ligger herr Swedie till i tabbellerna eller motsv? Hur står det sig mot dom där lindén, kai börre andersson osv, eller vad alla heter?
Vem är snabbast i sverige, och eller på sh?
Finns många snabba rackare i Sverige, i just Superbike är nog Miinin å Jerker och Per Johansson bland de snabbaste, dock kör ingen av dom hela serien.
Swedie ligger nånstans på en mycket imponerande 7-10:e plats i serien tror ja, inte kollat på sistone. Då ska man tänka på att de e hans första år i Superbike ! Bästa "rookie" é han nog... :tummenupp

:skrämd vad du kör människa, skulle va överlycklig om jag kom i närheten av det där........................
cit. "Jag tyckte dock inte det gick speciellt fort i videon faktiskt" :skrämd

fezt skrev:
Finns många snabba rackare i Sverige, i just Superbike är nog Miinin å Jerker och Per Johansson bland de snabbaste, dock kör ingen av dom hela serien.
Swedie ligger nånstans på en mycket imponerande 7-10:e plats i serien tror ja, inte kollat på sistone. Då ska man tänka på att de e hans första år i Superbike ! Bästa "rookie" é han nog... :tummenupp
Okaj, tack för svaret!

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...