Film - Swedie / Kinnekulle Ring (26/9-04)

Swedie skrev:
Undertecknad på Kinnekulle Ring. Jag tycker själv det är apkul med MC-filmer under vintern så jag tog mig tiden att göra en ny video-snutt från halva sista passet på Kinnekulle Ring som en massa Sporthojare körde på igår.

Filmen är 101Mb stor, därför att jag gillar kvalite och upplevelse framför ett onödigt tidsfödriv där du inte ser eller hör vad som händer.

Ladda ner:
http://www.sporthoj.com/stuff/filmer/kinnekulle26sept04_high.wmv 101Mb

Dock för er som faktiskt nu vill ha en sämre upplevelse, klicka här:
http://www.sporthoj.com/stuff/filmer/kinnekulle26sept04_low.wmv 18Mb

9 minuter lång och härlig med lite hjulspinn (man ser faktiskt det på vinkeln på hojen ut på målrakan.. Det är sååå mysigt o sladda!)

Om nån har en bild från denna dag (på mig, herr poser) så lira upp den här.
Kan man få se denna filmen med swejdan eller, den verkar inte ligga där längre? Vill se ett riktigt snabbt varv :yoparty

Nån som vet vart den finns för nedladdning?

jag har filmen ska se om jag kan fa någon att lägga upp den nånstans. :)

snabbaste tiden enligt videon var väl 58 nånting. Kan snabbare det vet jag hihi. Gick nog snäppet snabbare nått varv när jag var där i helgen.

Swedie skrev:

snabbaste tiden enligt videon var väl 58 nånting. Kan snabbare det vet jag hihi. Gick nog snäppet snabbare nått varv när jag var där i helgen.
:tummenupp

Mera :banana *jobbar för fullt* :tungan

Swedie är du en datanörd som börjat rejsa eller är du en "rejser" som börjat datanörda : ) ?

Upp med filmen nu!

Swedie skrev:

Rock on Swedie, nu vill jag också se den omtalade körningen...;-)

Film nu svejdan! vad skall jag annars göra på jobbet.. :)

Kom igen nu! Trodde den skulle va uppe nu på morgonen så man skulle få en bra start på dagen.

Den stora filen finns där nu. Jag tittade själv på filmen nu o det är först i mitten som det är någe snabbt. Det ser dock inte snabbt ut men antar det är det då jag passerar folk höger o vänster hela tiden.

Swedie skrev:
Den stora filen finns där nu. Jag tittade själv på filmen nu o det är först i mitten som det är någe snabbt. Det ser dock inte snabbt ut men antar det är det då jag passerar folk höger o vänster hela tiden.
Tycker att det ser väldigt snabbt ut jag! Grymt kört! :Bugar

Körde du i långsammaste gat gruppen eller :hihi ?
Tycker du passerar folk i stort sett hela tiden utan att ens få till 1 fritt varv?

Swedie is tha shiet! :rock

Swedie skrev:
:tummenupp

Hultan skrev:
Saaaatan vad det går, hehe, du kör förbi en kille här på forumet som heter yamahafarfar i början, några varv senare kör du om honom igen, han är rätt snabb, kanske lite snabbare nu, men endå...

Hur ser det ut i sverige nu igentligen, vem är snabbast? Går det ens att säga så med alla olika klasser? Vart ligger herr Swedie till i tabbellerna eller motsv? Hur står det sig mot dom där lindén, kai börre andersson osv, eller vad alla heter?
Vem är snabbast i sverige, och eller på sh?

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien