Film: Suzuki GSX-R1100 turbo

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Nu har vi (jag och en polare) gjort en liten film med min GSX-R1100 turbo! Väldigt amatörmässig och helt oredigerad, men ändå... går att kolla på iaf. Dagen efter jag hade fått hem hojen från bänkningen så filmade vi lite på en raka här i krokarna (två månader sedan) och den har polaren äntligen gjort en enkel film av. Väldigt enkel. Han bara tog filmen från kamaren och gjorde om den till mpg, så där är lite dötid på något ställe, men det är bara att spola... Inget filmande från tanken, bara från vägkanten, men ändå. Man kan se det som en liten teaser, så ni har något att titta på tills den andra filmen är klar! Kommer en bättre sen (som även är något redigerad :hihi ) Ps. Höj gärna ljudet, men skruva ner igen när fotografens kommentarer kommer... :rolleyes: ds.

Det är lite bludder lite här och var i filmen, men det berodde på att förgasarna var väldigt osynkade. Det är fixat nu så nu bluddrar den inte längre!

Håll tillgodo!!!
http://the.yellow-b.us/lahi/gsxrturbo.mpg

lahi skrev:
Nu har vi (jag och en polare) gjort en liten film med min GSX-R1100 turbo! Väldigt amatörmässig och helt oredigerad, men ändå... går att kolla på iaf. Dagen efter jag hade fått hem hojen från bänkningen så filmade vi lite på en raka här i krokarna (två månader sedan) och den har polaren äntligen gjort en enkel film av. Väldigt enkel. Han bara tog filmen från kamaren och gjorde om den till mpg, så där är lite dötid på något ställe, men det är bara att spola... Inget filmande från tanken, bara från vägkanten, men ändå. Man kan se det som en liten teaser, så ni har något att titta på tills den andra filmen är klar! Kommer en bättre sen (som även är något redigerad :hihi ) Ps. Höj gärna ljudet, men skruva ner igen när fotografens kommentarer kommer... :rolleyes: ds.

Det är lite bludder lite här och var i filmen, men det berodde på att förgasarna var väldigt osynkade. Det är fixat nu så nu bluddrar den inte längre!

Håll tillgodo!!!
http://the.yellow-b.us/lahi/gsxrturbo.mpg

:tummenupp mycket manligt :tuttar

Tycker den värkar lite slö :hihi , nää men det är ju otroligt att grejerna håller för de hästarana på bakhjulet + den acc som den hojen har fått med turbo.

Lam-Kaka skrev:
Tycker den värkar lite slö :hihi , nää men det är ju otroligt att grejerna håller för de hästarana på bakhjulet + den acc som den hojen har fått med turbo.
Jaså, tycker du det? :hihi Men nu är det mesta filmat bakifrån eller framifrån så man ser ju inte accet så mycket :hihi Jaja! Jo, det är konstigt att det håller, men det är ju en Suzuki! Riktiga grejor! :tummenupp

Man hör ju lite kvitter och pys vid växlingarna också! :) Vad bra! :)

Ja det låter som om den går bra!. Men köp ett dialektfilter till kameramannen så blir det ännu bättre! :rofl

WestW skrev:
Slö nerladdning. Fick vänta nästan en hel minut.
Tycker filmen borde vara textad och så man förstår vad som sägs

:)

24sek här....

Grymt bra rulle, ut och filma mer !!!

ZXRMANNEN skrev:
Ja det låter som om den går bra!. Men köp ett dialektfilter till kameramannen så blir det ännu bättre! :rofl
Haha, dialektfilter... jag ska hälsa honom det! :tummenupp

Plåtniklas skrev:
FFS! Avliva kameramannen omedelbart! :kulspruta

..annars var det ju ren kärlek. :crash

Träffar honom på måndag, ska se vad jag kan göra! :hihi Nä, det ska jag inte... då kan han ju inte filma mer till mig... utan kommentarer...

burner skrev:
24sek här....

Grymt bra rulle, ut och filma mer !!!

Tackar! Kul att du tyckte det, trots en del dötid :tummenupp

Men det ska filmas mer om en vecka eller två. Med kamera på tanken och utanför och förhoppningsvis från en bil på motorvägen också :3freak Men sen tar det ju ett tag att få ut tummarna så att man kan få det redigerat... jag kan inte sådant. Kameramannen fixar det! Någongång...

Vet inte vad som var mest skrämmande, din grymma hoj eller kameramannens hiskeliga dialekt :eek:

Brutal hoj iaf :tummenupp

MackeNo1 skrev:
Vet inte vad som var mest skrämmande, din grymma hoj eller kameramannens hiskeliga dialekt :eek:

Brutal hoj iaf :tummenupp

Tacktack! Hehe, är dialekten så hemsk? Jag tycker den låter normalt... :hihi

Nexor skrev:
"D ee ente den slöe hoejjen asså!"

Han tar orden ur min mun! :hihi

:hihi :hihi :hihi Jo, den blev ju faktiskt väldigt pigg :)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back