Film: Södertörnsbombaren

Haha.

Den här var lite annorlunda mot det vanliga gasa-bromsa-gasa-bromsa. Den här var bara bromsa... :D :Bugar

Najs att se dig ute med kameran igen.
Då kanske det var du som jag höll på o krocka med på den slingan i skymda gruskurvan. Jag höll ungefär samma bombarfart som du. :)

Japp, nu börjar det bli dags att leta sig ut igen ;)

Mötte en hoj i en kurva å tänkte faktiskt "vafan, det där såg ju ut som GubbLasse ju!" :)

Fast nära på att krocka vet jag inte direkt... :tungan

Last edited:
Jag antar att du fält ned båda passagerar fotpinnarna eftersom det inte gick att varva över 4k :d

Men altså, han har ju ställt om mätaren till MPH och saktat ner filmen, för det ska SE UT som det går långsamt, fyfan vilka ruttna knep!:gnissla

Man luras av lugnet hemma soffan, känns inte alls så fort framför skärmen. Men det är klart att med vind o allt så blir det ju en jädra skillnad. Bra kört!

OBS! har inte läst hela tråden, hinner inte just nu, håller på o kollar på en annan spännande film om kontenentalplattornas rörelse i realtid.

OBS! har inte läst hela tråden, hinner inte just nu, håller på o kollar på en annan spännande film om kontenentalplattornas rörelse i realtid.[/QUOTE] Garva mej harmynt!!!!

Passagerarpinnarna var bortplockade tom, så det måste varit någon annan spärr :D

Ja det är ju mycket elektroniskt mumbojumo på maskineriet nuförtiden. Själv kör jag bara på läge 2. När jag läst klart manualen skall jag nog våga prova läge 1. Men vid regn blir det läge 3 :mattias

Vänta till farbror blå får nys om det här.. Du kommer ligga illa till. :mattias

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...