film: r6 =280Km/h gutt ljud

gött ljud, synd bara att du dränkt det i usel knarkarmusik :tungan

allt gott har nånting ont med sig antar jag :D

Det var nog den sämsta film jag sett. Det enda som kanske kunde vara nåt att ha var väl ljudet från hojen, och det försvann i den kassa musiken. Sorry. Noll :tummenupp av tio möjliga.

jag tycker det är kul att folk överhuvudtaget gör filmer. jag gillade inte heller musiken, men spela roll. kul att folk bjuder på sig själva. vad man lessnar på, är alla gnällspikar som överhuvudtaget inte ens kan göra egna filmer, eller som önskar dom kunde.

jag tycker det är kul att folk överhuvudtaget gör filmer. jag gillade inte heller musiken, men spela roll. kul att folk bjuder på sig själva. vad man lessnar på, är alla gnällspikar som överhuvudtaget inte ens kan göra egna filmer, eller som önskar dom kunde.

Håller med :tummenupp

Jag kan tom tillstå att jag gillar techno ibland. Det kan faktiskt funka bra till filmer av maskiner kan jag även tycka. Närbilder på ett tex ånglok, som med virvlande maskindelar, närmar sig och rusar förbi kameran på nära håll kan bli mycket suggestivt och maffigt med technoackompanjemang som närmar sig crescendo.

Men jag lyssnar på en massa musik.

/J

Närbilder på ett tex ånglok, som med virvlande maskindelar, närmar sig och rusar förbi kameran på nära håll kan bli mycket suggestivt och maffigt med technoackompanjemang som närmar sig crescendo.
/J

har du nå exempel på såna klipp? ..nyfiken på att se ju :yoparty

tips: manuell ställ skärpan så den inte försöker ställa om linsen när du kommer fulla spjäll förbi kamerna ;)

Gillar musiken, gillar filmen men hade varit bättre om du hade dragit ner på musiken och upp med ljudet från R6:an. Det var ju den som var det göttigaste ju.

Kul med folk som filmar oavsett om den är bra eller dålig.
Försöker ju i alla fall.

men.....280.....medvind och hemlängtan?

Dimman

kom upp i 282km/h me den hojen.. riktigt snabb.. men sen har jag också hört att mätarna kan visa lite fel i den hastigheten.. men fort går de:)

snake: tar man satts från e6 erl från läjet så går de:) full patte i varje kurva.. testa! hur gutt som helst

Last edited:
kom upp i 282km/h me den hojen.. riktigt snabb.. men sen har jag också hört att mätarna kan visa lite fel i den hastigheten.. men fort går de:)

snake: tar man satts från e6 erl från läjet så går de:) full patte i varje kurva.. testa! hur gutt som helst
tills älgen tar en genväg över Landsvägen.

Sjysst ljud... Lite enformig, men det är ju bra att folk gör filmer:tummenupp

Haha jag skäms för mina grannar, vilken usel musik. Kan fan inte sluta garva hahaha....

Kul med filmer, låten var inte i kin smak men de är skit samma tycker jag riktigt fort gick de o snygg R6a var det:)

Jag tyckte låten var ganska dansant ja. En svag doft av wunderbaum vanilj blandat med doften av Falcon ynglingsöl dök upp i mitt sinne. Och som sagt, alltid kul med film, men kör försiktigt! (jag är inte din mamma).

/perris

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...