film: r6 =280Km/h gutt ljud

bra omkörnings sträcka för bilar ser man ju tydligt där... tur att du inte fick möte när någon stackare kikat och sätt rent körfält för att sekunden senare möta stållepär mitt i en omkörning! haha ajja ingen moral tant. har själv kört i liknande hastigheter... men det kanske kan ge en tankeställare iallafall...

edit: sikten kanske är grymt god på vägen, fick dock inte den uppfattningen i filmen... :rolleyes:

kom upp i 282km/h me den hojen.. riktigt snabb.. men sen har jag också hört att mätarna kan visa lite fel i den hastigheten.. men fort går de:)

snake: tar man satts från e6 erl från läjet så går de:) full patte i varje kurva.. testa! hur gutt som helst

hah jo jag vet, man kan få upp sinnessjuk hastighet på den vægen. Sikten ær fårvånansvært bra också! Før dit och prova nu nær jag får den nya =)

Jävligt snygg R6 personligen tycker jag inte dem är snygga men efter jag såg din så blev den betydligt mycket snyggare. Grymt ljud också vad är det för märke på Avgassystemet?

Njaaaa....:va vad va det för coolt med den filmen egentligen. En tok som kör fort på en svart plastraket.
Men som så många andra skrivit, kul med folk som gör film och bjuder på sig själv....

"Gutt"!!!??? Syftar du på Göteborskans "Gött"? Så är det nog bättre att stava det "Gôtt" eftersom ô är ett "götebors-ö".

Jag vet, lite onödig kommentar men någon måste ju värna om de sanna titanernas språk. ;) :yoparty

2998795 "Gutt"!!!??? Syftar du på Göteborskans "Gött"? Så är det nog bättre att stava det "Gôtt" eftersom ô är ett "götebors-ö".

Jag vet, lite onödig kommentar men någon måste ju värna om de sanna titanernas språk. ;) :yoparty
Det är västgöta ö :fakta :rolleyes:

Förövrigt så var det en riktigt snygg r6 och musiken blev okej i slutet. :tummenupp Ljudet på hojen var dock riktigt gôtt. ;)

Haha de måste vara en blandning mellan göteborgska och varbergska:). De är ett yoshimura i kolfiber som sitter på den.. Var riktigt nöjd med de.. bestälde ett Yoshimura trs i kolfiber till min r1 2006 igår.. kommer nog låta gÖtt de med:)

bild på hojen http://dreamdance.se/r6/IMG_6831.jpg

Last edited:
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form