Film: Pingu möter cp-trucken!

kle1991 skrev:
:huvet :gnissla :huvet :huvet

Driva med sjuka människor skall det vara kul? Filmen var kul, men idioten som textat har nog en skruv lös.... Dessutom verkar många IDIOTER tro att CP-skada är att man är skadad mentalt? Okunniga Nötter säger jag :kocko x2

Min kusin är cp och jag kallar honnom cp

kle1991 skrev:
:huvet :gnissla :huvet :huvet

Driva med sjuka människor skall det vara kul? Filmen var kul, men idioten som textat har nog en skruv lös.... Dessutom verkar många IDIOTER tro att CP-skada är att man är skadad mentalt? Okunniga Nötter säger jag :kocko x2

Man måste kunna skämta om allt. Blir för tråkigt annars.

Vad är en CP-skada om inte en mental skada då?
Vet du vad en idiot är?

Gustav1 skrev:
Vet du vad en idiot är?

"Ursprungligen kommer ordet från grekiskan, där det betyder, ungefär, egen, det vill säga någon som står utanför eller är okunnig om statsangelägenheter, i motsats till de som är engagerade i den antika stadsstatens styrelse. Idiot har sedan kommit att betyda okunnig om allt."

:fakta

Tjet skrev:
"Ursprungligen kommer ordet från grekiskan, där det betyder, ungefär, egen, det vill säga någon som står utanför eller är okunnig om statsangelägenheter, i motsats till de som är engagerade i den antika stadsstatens styrelse. Idiot har sedan kommit att betyda okunnig om allt."

:fakta

Ja, jag frågade ju dig. Idiot. :D

spenk skrev:
fy va låg nivå :rofl :rofl

Är det där en Kebabrulle du har på avataren ? eller ser jag i syne för att jag är hungrig.

Sen var den rätt festlig, men pingu är stenhård vare sig han är cp-textad eller inte...

Twosaint skrev:
Är det där en Kebabrulle du har på avataren ? eller ser jag i syne för att jag är hungrig.

Sen var den rätt festlig, men pingu är stenhård vare sig han är cp-textad eller inte...

Bekräftar härmed kebab i handen! Jag äter-därför lever jag:fakta

Gustav1 skrev:
Man måste kunna skämta om allt. Blir för tråkigt annars.

Vad är en CP-skada om inte en mental skada då?

Vet du vad en idiot är?

Du kanske är en idiot, who knows?? CP= Celebral Pares, man har ofrivilliga,ryckningar förtvinningar av muskler,det kan sätta sig på talet, MEN MAN ÄR FRISK I HUVUDET!! Blir så trött på folk som kallar andra Cp och menar att de är dumma i huvudet vilket inte är fallet. :fatta!

Då kan man verkligen undra vilka som är dumma i huvudet. :tungan

Last edited:
kle1991 skrev:
Du kanske är en idiot, who knows?? CP= Celebral Pares, man har ofrivilliga,ryckningar förtvinningar av muskler,det kan sätta sig på talet, MEN MAN ÄR FRISK I HUVUDET!! Blir så trött på folk som kallar andra Cp och menar att de är dumma i huvudet vilket inte är fallet. :fatta!

Då kan man verkligen undra vilka som är dumma i huvudet. :tungan

Ja, jag kan nästan garantera att jag inte är en idiot. Men det är jag det.

Förtvinnade muskler? Som flätor då eller?

hahaha! :rofl :rofl
den va fan grym, fint å se att det är fler som använder uttrycket "cptruck" ;)
annars helt i klass med Mongo från yttre rymden eller SML(SuperMario Långben)

som vanligt förstörs tråden med en meninsklös diskution... Men filmen är så jävla kul jag garvade så jag grinade när jag såg den :D :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT