Film: Pascal - The black prince

Oj, den var rykande färsk!

Pascal körde GSX1100R på Le-Cityring i Paris, han lever men hojen är nog död iaf, han va en av dom första som filmade vansinneskörningar i trafiken från tanken, idag finns det tusentals wannabes.

så det fanns någon som inte hade sett den förut... :va

Hur längesen är det nu? 10år?

Till skillnad från GR är Pascal en äkta legend. Finns det överhuvudtagen någon som hellst "officiell" infomation om honom annat än detta enda filmklipp? Visserligen är jag en sopa på att söka på nätet men jag har verkligen inte kunnat hitta ett enda spår efter honom annat än hörsägen.

Teddy skrev:
Till skillnad från GR är Pascal en äkta legend. Finns det överhuvudtagen någon som hellst "officiell" infomation om honom annat än detta enda filmklipp? Visserligen är jag en sopa på att söka på nätet men jag har verkligen inte kunnat hitta ett enda spår efter honom annat än hörsägen.

Vet inte säkert men de i Frankrike kanske vet vem han är? På samma sätt som många i Sverige vet vem GR är.

Sen har väl inte GR varit så smidig direkt. Sen så tror jag också att det var viktigare att hålla sånt hemligt på den tiden än vad det är idag.

GR's idol är ju Blackprince. Han iscensatte sin död, borde inte GR också göra det?

Hur fan iscensätter man sitt alteregos död?
vet folk vem han e så lär dom ju veta om han lever oxå.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back