Film: Pascal - The black prince

twinner skrev:
Du är häftig!! :yoparty :banana
Men du glömmer att ju mer vi syndar i trafiken destå hårdare kommer kopplet dras runt vår halsar,då kommer folk som kör med vett också svepas med.GR är väl inte nån direkt förespråkare för trafikvett.
Mitt konstruktiva inlägg i debatten.
Härnöante skrev:
Poängen med mitt inlägg är att de flesta som talar om hur oansvariga dessa gatudemoner är har ofta har sett filmerna flera gånger om. Hur går det ihop? :va . Jag undrar oxå om det finns sporthojsåkare som kör med vett? Jag har aldrig träffat någon sådan nämligen.:rolleyes:
Ett litet exempel. Jag klarar inte av att äta pölsa, jag håller på att kräkas & dö när jag ser eller känner lukten av pölsa. Jag gillar inte ens ordet pölsa! Jag hatar pölsa och fördömer pölsa. Om jag kommer hem till någon som bjuder mig på pölsa så tackar jag nej till pölsa. Jag vet om att pölsa inte är min grej så jag struntar i pölsa!
Jag önskar att folk som inte tycker om GR och andra hojbusar bara kunde strunta att bry sig i det dom andå inte gillar :tungan .
Hoppas någon förstår mitt kryptiska svar mvh :confused:
.......en pölsa e en röd korv och kommer ifråm danmark.
jag tycker GR e gay och ska slås blå med röda pölsor.
jag känner GR och han blir rödkåt av pölsor och sådant annat gayit...
Fab5 tycker pölsor e fina ...............

puss puss på er fina människor och gay power

ps. jag har druckit ÖL nu!

- Jag gillar när det går fort & ännu mer när blåbären blir utskrattade med sin totala troende att makt = blåljus..

- Fler filmer till folket! Gör narr av konstaplarna *please* :Bugar :Bugar

Härnöante skrev:
Vart är den konstruktiva kritiken? Det finns nog fler hojåkare än GR och Pascal som gasat hårt på offentliga vägar runt om i världen världen utan att filma sina busåkningar, skulle alla dessa människor vara IQ-befriade? Skulle inte tro det! Tvärtom! Spänningsökare alla kategorier har visat sig vara mera intelligenta än genomsnittsbefolkningen enligt de flesta studier som gjorts, känn på den The grim reaper. :blah .

Nej det handlar väl egentligen inte om låg IQ när vi pratar om körningar som dessa utan snarare bristande respekt för andra människor.

Härnöante skrev:
Poängen med mitt inlägg är att de flesta som talar om hur oansvariga dessa gatudemoner är har ofta har sett filmerna flera gånger om. Hur går det ihop? :va . Jag undrar oxå om det finns sporthojsåkare som kör med vett? Jag har aldrig träffat någon sådan nämligen.:rolleyes:

Ett litet exempel. Jag klarar inte av att äta pölsa, jag håller på att kräkas & dö när jag ser eller känner lukten av pölsa. Jag gillar inte ens ordet pölsa! Jag hatar pölsa och fördömer pölsa. Om jag kommer hem till någon som bjuder mig på pölsa så tackar jag nej till pölsa. Jag vet om att pölsa inte är min grej så jag struntar i pölsa!
Jag önskar att folk som inte tycker om GR och andra hojbusar bara kunde strunta att bry sig i det dom andå inte gillar :tungan .

Fortsätt gärna att basunera ut att du inte träffat någon sporthojsåkare som kör med vett så kommer sporthojarna snart att vara förbjudna av våra "kära" politiker.

Eftersom en del av tråden handlat om GR:s identitet så kunde jag inte låta bli att leta lite för att se vad man kunde lista ut.. Jag tycker det är kul att hitta information som är svår att hitta..
Det tog 10 sek att komma på rätt spår och en minut att bekräfta med fler källor..
Hehe, om fler hade lite koll på informationsinhämtning skulle Herrn inte vara så mystisk längre...

Go GR! :tummenupp

Hultan skrev:
Eftersom en del av tråden handlat om GR:s identitet så kunde jag inte låta bli att leta lite för att se vad man kunde lista ut.. Jag tycker det är kul att hitta information som är svår att hitta..
Det tog 10 sek att komma på rätt spår och en minut att bekräfta med fler källor..
Hehe, om fler hade lite koll på informationsinhämtning skulle Herrn inte vara så mystisk längre...

Go GR! :tummenupp
[LunarModeON]
viIst äR hAn tUff *tihi* ja veT vEm GhåsTridEr äR

MostWanted skrev:
[LunarModeON]
viIst äR hAn tUff *tihi* ja veT vEm GhåsTridEr äR
Du, pojvasker.. Vaknat på fel sida?
Vad hade jag gjort för att förtjäna hån från dig? Skall jag börja håna dig med utan anledning?
Nej, jag är lite mer ödmjuk än så...

Ha en trevlig dag! :tummenupp

Härnöante skrev:

Att man ser filmerna beror på att dom finns + nyfikenhet.

Angående din likhet mellan GR och pölsa... Risken att pölsa skulle orsaka en allvarlig trafikolycka är väl ändå minimal :hihi GR däremot är en helt annan sak.

Hultan: Naej de var mer eller mindre ett skämt. Hoppas du inte tog illa upp. Trevlig dag önskar ja er med.

Förresten Hultan var det inte du som köpte skinnställ av mig? (kom på andra tankar)

MostWanted skrev:
Hultan: Naej de var mer eller mindre ett skämt. Hoppas du inte tog illa upp. Trevlig dag önskar ja er med.

Förresten Hultan var det inte du som köpte skinnställ av mig? (kom på andra tankar)
Non taken...
Nope inget skinställ köpt av dig!

den här tråden börjar ju bli patetisk, jag skäms nästan när jag ser inläggen :) .killar som inte ens äger en hoj o delar intresset, varför ska dom vara på den här tråden o dela med sig av deras dystra liv? "lägg er inte i saker ni inte begriper er på" sa en gammal finne till mig :) jag tog väsby rondellen-> första rondellen i borlänge en fredag startade kl 1800 o var framme efter 1h 20min o då stannade jag för rödljusen i uppsala. hade bubblor på bakdäcket efteråt. vansinne= ja. men jag kan le o må bra bara vid tanken på det åket, o ett leende förlänger livet :)

att du står ut nr1

Mr K skrev:
.......en pölsa e en röd korv och kommer ifråm danmark.
jag tycker GR e gay och ska slås blå med röda pölsor.
jag känner GR och han blir rödkåt av pölsor och sådant annat gayit...
Fab5 tycker pölsor e fina ...............

puss puss på er fina människor och gay power

ps. jag har druckit ÖL nu!
... fan jag får nog sätta alkolås på min dator ...... huga ..... :arsele

Hur kan en tråd om The black prince bli en tråd om GRs motiveringar och värderingar.

Hur som helst så finns det ett underhållningsvärde i alltihopa annars skulle inte folk köpa det och titta på det.

Härnöante skrev:
Hojfilmer är som porrfilmer menar du? :tungan .
:tummenupp

Härnöante skrev:
Jag ger upp när det gäller pölsa! Håller med dig, det var en kass jämförelse.
Men jag står för att jag gillar alla typer av hojfilmer hur tokiga dom än må vara, och jag står även för att jag inte gillar moralpredikare. mvh....
Klart man kan gilla att titta på filmen.. Många (inklusive jag) gillar krigsfilmer men för den sakens skull behöver man inte gilla krig. Det ser ballt ut på film men om/när någon blir skadad/dödad irl är det inte så ballt längre... :död

Vad ska jag som människa/hojåkare göra eller vilket fack ska jag ansluta mig till.
Please fack Me!

Moralpredikarfacket:
Jag tycker det är dumt att filma vansinnesfärder för att tjäna casch på det,jag tycker det är katastrofalt uppförande att sätta andra människors liv på spel.Männskor med brist på respekt och omtanke ska inte få köra hoj/fordon,likväl att en mördare/våldsman inte ska få vapenlicens.

GR-Facket:
Jag kan ibland njuta av att gasa men inte konstant bibehållen fart,oftast bara för att känna draget/vridet.Kan också vara kul att slanga samt leka.

twinner skrev:
Vad ska jag som människa/hojåkare göra eller vilket fack ska jag ansluta mig till.
Please fack Me!

Moralpredikarfacket:
Jag tycker det är dumt att filma vansinnesfärder för att tjäna casch på det,jag tycker det är katastrofalt uppförande att sätta andra människors liv på spel.Männskor med brist på respekt och omtanke ska inte få köra hoj/fordon,likväl att en mördare/våldsman inte ska få vapenlicens.

GR-Facket:
Jag kan ibland njuta av att gasa men inte konstant bibehållen fart,oftast bara för att känna draget/vridet.Kan också vara kul att slanga samt leka.
Well, du verkar tillhöra "normalfacket" :banana

De flesta sporthojsåkare gillar att känna draget/vridet + slanga på platser som omdömet tillåter. Kan inte tänka mej att majoriteten tycker att det är kul att hålla stumt i 200-300km/t i rusningstrafik eller på hårt trafikerad motorväg :död

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back