Mr K
I win, you loose!
twinner skrev:Du är häftig!!![]()
![]()
Men du glömmer att ju mer vi syndar i trafiken destå hårdare kommer kopplet dras runt vår halsar,då kommer folk som kör med vett också svepas med.GR är väl inte nån direkt förespråkare för trafikvett.
Mitt konstruktiva inlägg i debatten.
.......en pölsa e en röd korv och kommer ifråm danmark.Härnöante skrev:Poängen med mitt inlägg är att de flesta som talar om hur oansvariga dessa gatudemoner är har ofta har sett filmerna flera gånger om. Hur går det ihop?. Jag undrar oxå om det finns sporthojsåkare som kör med vett? Jag har aldrig träffat någon sådan nämligen.
![]()
Ett litet exempel. Jag klarar inte av att äta pölsa, jag håller på att kräkas & dö när jag ser eller känner lukten av pölsa. Jag gillar inte ens ordet pölsa! Jag hatar pölsa och fördömer pölsa. Om jag kommer hem till någon som bjuder mig på pölsa så tackar jag nej till pölsa. Jag vet om att pölsa inte är min grej så jag struntar i pölsa!
Jag önskar att folk som inte tycker om GR och andra hojbusar bara kunde strunta att bry sig i det dom andå inte gillar.
Hoppas någon förstår mitt kryptiska svar mvh![]()
jag tycker GR e gay och ska slås blå med röda pölsor.
jag känner GR och han blir rödkåt av pölsor och sådant annat gayit...
Fab5 tycker pölsor e fina ...............
puss puss på er fina människor och gay power
ps. jag har druckit ÖL nu!
. Jag undrar oxå om det finns sporthojsåkare som kör med vett? Jag har aldrig träffat någon sådan nämligen.
.
.
GR däremot är en helt annan sak.