Olof Eriksson
1 0lof 3riksson
Jag skulle dra en annan slutsats av den där resan. Styr upp sladden till en powerslide nästa gångZvugge skrev:Kan tänka mig det. Du har ca 50hk mer på bakhjulet än mig.
Kan tillägga att jag har kraschat i just den kurvan med en Aprilia Mille R. Slog bara av gasen men den kraftiga motorbromsen gjorde att jag gick in i kurvan med sladd. Ljuddämparen tog i backen innan det blev en highsider och sandfållan blev ett faktum.
Slutsats: Jag ska aldrig köra twin igen![]()
körde på sin Blade.