[FILM] Nu har jag gjort en ny film!

Slappa skrev:
Skulle bara kolla, du har inte fått din tröja än?
//D
Vet inte. Har inte åkt och kollat. Det är nog bara Yoshi och Exerion som fått det. Han skickade två igår. Resten idag. Så de kommer nog på måndag...

Nu har jag inte fått ner filmen så ingen kommentar om den ännu. Däremot, varför ska alla koda filmerna med Windows Media? Är det nåt fel på MPEG2 eller XviD/DivX?

Vill igentligen inte klaga på andra´s "verk" då jag säkert inte gjort filmen bättre själv men det var kanske lite väl mycket slow motion :)

Sen undrar jag bara en sak, VAR ÄR DU NÅNSTANS ?hehe
//D

Slappa skrev:
Vill igentligen inte klaga på andra´s "verk" då jag säkert inte gjort filmen bättre själv men det var kanske lite väl mycket slow motion :)

Sen undrar jag bara en sak, VAR ÄR DU NÅNSTANS ?hehe
//D
Jag är med i råmaterialet. Men han som filmade hade inte så bra koll. Så det mesta han filmade var jag tvungne att ta bort. Så det mesta som var användbart har jag filmat och jag kan ju inte vara med samtidigt som jag filmar....

Denna filmen ingår i kategorin av filmer som inte går att titta på på datorn jag sitter vid här på jobbet nu, kollade in MTV Stuntfilmen, även den i Wma, och den går finemang..
Vad är det för skillnad på din wma-film?

Det blev kanske lite mycket slowmotion men det störde inte så mycket men varför inte ha motorljudet i bakgrunden,en burnis utan skrikande däck/motor blir inte riktigt samma sak.

Sen kan det vara en fördel om man ska filma på ett ställe sådär att ta med sig ett stativ så det inte blir så skakit.

Men det var bra ihopklippt och musiken funka..

Vill se mer film framöver.. :tummenupp

DisqoBizkit skrev:
Inget svar på min fråga?
Jag renderar mina filmer till "wmv V9" (Windows media video V9)
Det kanske är en nyare version av wmv. Testa att uppdatera det programmet du ser filmerna i... Jag vet inte annars...

Firefly skrev:
Jag renderar mina filmer till "wmv V9" (Windows media video V9)
Det kanske är en nyare version av wmv. Testa att uppdatera det programmet du ser filmerna i... Jag vet inte annars...

Vad krånglar ni om ?
När jag provade så gick de alldeles utmärkt o köra programmet i media player!
//D

Slappa skrev:
Vad krånglar ni om ?
När jag provade så gick de alldeles utmärkt o köra programmet i media player!
//D
Det hackar och låser sig med just den filmfilen på min mediaplayer, inte en annan wma fil som jag provade efteråt hackade, det var det som var problemet..

DisqoBizkit skrev:
Det hackar och låser sig med just den filmfilen på min mediaplayer, inte en annan wma fil som jag provade efteråt hackade, det var det som var problemet..

Hmm okej, var bara lite nyfiken.
Kan ju vara lite krångel med filmer ibland!

Min burk hittade helt plötsligt inte ljudkortet eller usb portarna men de tror jag är nåt virus så de får nog bli att omformatera datorn hmm.

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna