[FILM] Nu har jag gjort en ny film!

Jens_von_Helvette skrev:
du de gick inte skit fort det här eller 50 kB/sek
men den som väntar på nå gott?? eller :)
Jo, den är bra. Lite mycket slow motion enligt kritiken. Men sevärd hoppas jag.
Det tycker då jag själv :hihi

Firefly skrev:
Jo, den är bra. Lite mycket slow motion enligt kritiken. Men sevärd hoppas jag.
Det tycker då jag själv :hihi

det här är vad jag tycker:

För lungn musik(men ändå skön..)
och musiken blandad med alla slow motion gjorde en alldeles avslappnad så ja höll på å somna..

jag tycker rockigare musik( t.ex ironmaiden?) mindre slow motion å mer bränna däck.. och lite motor ljud.. de är ialla fall va ja tycker men ja har ju alldrig gjort en film men de är va ja tycker..

men den va grymt snyggt klippt å så å en stor credit till åkarna för dom var skit duktiga..

fortsätt så..

//jens

Om JAG hade gjort filmen på samma klipp så hade jag: Bytt låt till nåt fartigare, blandat slowmotion och "veklig fart", klippt istället för att följa med kameran runt fram och tillbaka och filmen hade vart max en minut. Dessutom kan du ju byta plats att filma från så det blir lite olika vinklar.

Som tur är gör ju alla filmerna olika och det är en jevvla tur annars hade det blivit tråkigt. Men jag måste säga att den kändes lite seg.

Snubben på Yamman va duktig! Är det Perra eller va han heter? WCX:are?

Bara lite tips sådär! Jag vet hur svårt det är att klippa film, men jag törs inte fråga vad folk tycker så jag vet inte om dom suger eller inte :D

Jo en sak till.... filen är lite onödigt stor, du skulle kunna haft den till en fjärdedel av storleken med schysst kvalitet = fler folk som kollar.

Rigge skrev:
Om JAG hade gjort filmen på samma klipp så hade jag: Bytt låt till nåt fartigare, blandat slowmotion och "veklig fart", klippt istället för att följa med kameran runt fram och tillbaka och filmen hade vart max en minut. Dessutom kan du ju byta plats att filma från så det blir lite olika vinklar.

Som tur är gör ju alla filmerna olika och det är en jevvla tur annars hade det blivit tråkigt. Men jag måste säga att den kändes lite seg.

Bara lite tips sådär! Jag vet hur svårt det är att klippa film, men jag törs inte fråga vad folk tycker så jag vet inte om dom suger eller inte :D

Jo en sak till.... filen är lite onödigt stor, du skulle kunna haft den till en fjärdedel av storleken med schysst kvalitet = fler folk som kollar.
Slowmotion ÄR blandat med riktig fart. Han är så grym på att köra sakta. Det är bara de två första whelliesarna som är i slowmotion och en på den vita ninjan. Resten är i verklig fart, utom stoppiesarna... Storleken är medveten stor för bästa kvalitét. Och ja, det är långsam musik och utan motorljud för att få just en "soft" känsla.

Men nu har jag bestämt mig. Jag ska göra om den och lägga upp en "rockigare" version av det hela... Med motorljud. I en mycket mindre storlek... Håll koll efter den nån gång under kvällen...

Rigge skrev:

Japp det e jag...Håller på och tankar nu så jag har inte sett filmen...Men jag får skylla lite på ojämn asfalt, kunde gått bättre :rolleyes: :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT