Firefly
Sporthojsnörd
Jo, den är bra. Lite mycket slow motion enligt kritiken. Men sevärd hoppas jag.Jens_von_Helvette skrev:du de gick inte skit fort det här eller 50 kB/sek
men den som väntar på nå gott?? eller![]()
Det tycker då jag själv

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo, den är bra. Lite mycket slow motion enligt kritiken. Men sevärd hoppas jag.Jens_von_Helvette skrev:du de gick inte skit fort det här eller 50 kB/sek
men den som väntar på nå gott?? eller![]()
Firefly skrev:Jo, den är bra. Lite mycket slow motion enligt kritiken. Men sevärd hoppas jag.
Det tycker då jag själv![]()
Slowmotion ÄR blandat med riktig fart. Han är så grym på att köra sakta. Det är bara de två första whelliesarna som är i slowmotion och en på den vita ninjan. Resten är i verklig fart, utom stoppiesarna... Storleken är medveten stor för bästa kvalitét. Och ja, det är långsam musik och utan motorljud för att få just en "soft" känsla.Rigge skrev:Om JAG hade gjort filmen på samma klipp så hade jag: Bytt låt till nåt fartigare, blandat slowmotion och "veklig fart", klippt istället för att följa med kameran runt fram och tillbaka och filmen hade vart max en minut. Dessutom kan du ju byta plats att filma från så det blir lite olika vinklar.
Som tur är gör ju alla filmerna olika och det är en jevvla tur annars hade det blivit tråkigt. Men jag måste säga att den kändes lite seg.
Snubben på Yamman va duktig! Är det Perra eller va han heter? WCX:are?
Bara lite tips sådär! Jag vet hur svårt det är att klippa film, men jag törs inte fråga vad folk tycker så jag vet inte om dom suger eller inte![]()
Jo en sak till.... filen är lite onödigt stor, du skulle kunna haft den till en fjärdedel av storleken med schysst kvalitet = fler folk som kollar.
Rigge skrev:Snubben på Yamman va duktig! Är det Perra eller va han heter? WCX:are?
Älvängen? Vet inte. Ale hette det tror jag... Nere vid göteborg nånstans...yates skrev:Det e inspelat i Älvängen för ett par veckor sen va???
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |