Film: Moralpanik, ZX-10R fast run

"Amerikansk skitrock" :rofl

Näää, tacka vet jag svenska idoluttagningarna så man får lite reklamfri kvalité för licensen :yoparty

Haha, jo jag brukar titta på den när jag vill kräkas. Typ aldrig, men dock har skiten +1 miljon tittare. My point? Smaken skiljer sig.

Angående licensen tycker jag den ska avskaffas, men det är ju också en personlig åsikt. Men det är ju en helt annan historia som inte har mycket med vare sig topic eller underhållningsvärde att göra... :)

Den kräver sitt i kurvorna... Säger jag som inte har någon strydämpare på..:banana

Problemet är att jag fått dåliga vibbar av kawa... provkört ett par st. och det har känts skramligt... Vibrationer och skakningar. Tyvärr så är det så att om man en gång fått dåliga vibbar för något, så finns dom där.
Jag vill i alla fall att det ska kännas stabilt när jag är ute och kör... Jag vill inte se styrkronan fladdra omkring när man kör hårt...

Ja! För att göra en bra hoj film bör man dock undvika allt bromsandes inför varenda kurva. Och hans kaninskutt förbi alla bilar va inte så imponerande heller me tanke på att han gick ner så fort växeln va slut.:krama

Finns det nått mer att göra på en hoj??

Du är inte ung.
Du har bara dålig kännsla av va som är bra :tungan

fan va ung ja måste var då *skit nöjd*

Du e cool du Adde! Kanske brewdarna blir lite impade av dig :rolleyes:

Tycker seriöst att du ska klippa ihop en film och lägga på en bra låt till ditt bidrag.

Vad blir det för bidrag då?

Ingen tvång att titta vettu. Du är helt slut i huvudet. Ses nån onsdag så ska du få åka lite hoj på riktigt ditt PUCKO:arsele:arsele:arsele

Last edited:
Jag minns sist en tråd döptes till "moralpanik".

Den överlevde en hel natt :hihi

[YOUTUBE-ID]Tn5MfMkiozk[/YOUTUBE-ID]

Fast nu handlar den här filmen om tyskar. Då blir det ju helt plötsligt en helt annan sak. :rolleyes:

Förresten är det en ruskigt frän video du länkade till.

Förstår heller inte varför DesmoHellman klagar på låten, den är trots allt långt mycket bättre än alla andra låtar som presenterats i diverse MC-klipp. Någon som vet vad låten heter?

Jag minns sist en tråd döptes till "moralpanik".

Den överlevde en hel natt :hihi

[YOUTUBE-ID]Tn5MfMkiozk[/YOUTUBE-ID]

Ny för mig, men varför blev det rabalder av den där? Den är väl som vilken onsdagskörning som helst med potatisarna 00-01 när man hängde på Sveavägen.

og tycker jag killen kan köra, ser ut att ha ett flyt trots hög hastighet, ta kurvor bra, inte är det hög kurvhastighet som avgör om man kan köra el ej, sen massa wheelis itid och otid, tja...? Jag förspråkar inte denna form av körning på allmän väg.

För övrigt låter det mest som avundsjuka i denna tråd, folk klankar ner på en det ena o en det andra, långsam i kurvor, kaninskutt mm mm. Tror inte ni är ett DUGG bättre förrän ni bevisat i denna tråd:fakta

Hmm... bara jag som tvivlar lite på den hastighetsmätaren? Visar inte helt rätt. Kanske 10-15% fel känns det som. Dessutom är det filmat i vidvinkel vilket borde få det att kännas ÄNNU snabbare vilket det inte gör.

Jag tippar på en "skön" drevning vilket får det att se snabbare ut på hastighetsmätaren än vad det egentligen gör...

:)

samma upplägg som 98% av alla andra filmer. Kameran på tanken och köra fort som fan:trött

Att det ska va så svårt med lite andra kameravinklar, lite andra saker än enbart "kolla va fort jag törs köra, fan va jag är tuff"

Last edited:
Varsegod:krama

[YOUTUBE-ID]YwPxdYvVOoA[/YOUTUBE-ID]

og tycker jag killen kan köra, ser ut att ha ett flyt trots hög hastighet, ta kurvor bra, inte är det hög kurvhastighet som avgör om man kan köra el ej, sen massa wheelis itid och otid, tja...? Jag förspråkar inte denna form av körning på allmän väg.

För övrigt låter det mest som avundsjuka i denna tråd, folk klankar ner på en det ena o en det andra, långsam i kurvor, kaninskutt mm mm. Tror inte ni är ett DUGG bättre förrän ni bevisat i denna tråd:fakta

Varsegod:krama

[YOUTUBE-ID]YwPxdYvVOoA[/YOUTUBE-ID]

Du kör ju lika långsamt som du går :blah
snigel_1182629047_334200.jpg

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT