Blanco
Glad påsk!
Är zx10an så där ostabil som den ser ut att vara?... Har hört förr att den inte har haft den bästa stabiliteten på vägen... Eller har jag fel? Ser den inte lite ostabil ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag minns sist en tråd döptes till "moralpanik".
Den överlevde en hel natt
[YOUTUBE-ID]Tn5MfMkiozk[/YOUTUBE-ID]
Jepp. Tilltalar nog bara yngre pojkar.
Är zx10an så där ostabil som den ser ut att vara?... Har hört förr att den inte har haft den bästa stabiliteten på vägen... Eller har jag fel? Ser den inte lite ostabil ut?
...reagerade också på just det - styrhuvudet jazzar konstant - o inte är det för att han ligger på acc hela tiden...Är zx10an så där ostabil som den ser ut att vara?... Har hört förr att den inte har haft den bästa stabiliteten på vägen... Eller har jag fel? Ser den inte lite ostabil ut?
Åh fan... Jag trodde mobilen som låg framför datorhögtalarna sökte nät hela tiden...![]()
Vafan är det för fel på er....ni sitter hemma vid datorn, snö utanför...o klagar. Jag blev fan sugen som fan på att köra...det var ju en skön rulle med härligt ljud, fint väder o varmt! Vill ut o köra nu!
Det var fan sämre musik i den. Nån såndär hemsk "amerikansk-skitmetal-soppa-där-sångaren-försöker-sjunga-djupare-än-han-egentiligen-klarar-av" musik.
Ska man vara riktigt oUtlAw kan man väl f-n inte vara det med P3-musik?
Det var fan sämre musik i den. Nån såndär hemsk "amerikansk-skitmetal-soppa-där-sångaren-försöker-sjunga-djupare-än-han-egentiligen-klarar-av" musik.
Indeed! men hur kul är en onboard-film hjulandes? ...himmel himmel .. moln .. himmel ... jahopp?![]()
De äldre är det åtminstone. Min 05:a kräver lite karl för att stävja.Är zx10an så där ostabil som den ser ut att vara?... Har hört förr att den inte har haft den bästa stabiliteten på vägen... Eller har jag fel? Ser den inte lite ostabil ut?
Tycker seriöst att du ska klippa ihop en film och lägga på en bra låt till ditt bidrag.
Vad blir det för bidrag då?
Ingen tvång att titta vettu. Du är helt slut i huvudet. Ses nån onsdag så ska du få åka lite hoj på riktigt ditt PUCKO![]()
Det finns annan musik är kristen countrymusik av Curt & Roland.![]()
Mjaaa, det är ett svenskt garageband som gjort låten till det senare klippet. Publicerat med fullständiga rättigheter.
Men du hade nästan rätt iaf
Jag betalar ingen licens, så P3s musik kan jag inte uttala mig om.
snacka om att vara slut i hövet!!!!!!!
Tycker seriöst att du ska klippa ihop en film och lägga på en bra låt till ditt bidrag.
Vad blir det för bidrag då?
Ingen tvång att titta vettu. Du är helt slut i huvudet. Ses nån onsdag så ska du få åka lite hoj på riktigt ditt PUCKO![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |