Film: Mitt bidrag till en Amerikansk 50 videotävling

Jaha... Måste vara därför jag har såna problem då... :rolleyes: :D

Vi får ta ett räijs sen i sommar får vi se hur kittena står sig.

/R

Grattis killen! :)

Har du någon länk till tävlingen? Och/eller vart kan man tanka de andra bidragen?

/R

Har varit medlem ett tag där... ;)

Tja, det var inte särskilt hård konkurrens. Inte rent körtekniskt i alla fall, SteveO(?) var närmast även om han var långt ifrån.

/R

väldigt trevlig lite film... grymt bra grabben.. :tummenupp du skulle ta å ringa de ansvariga för mässan 2 hjul å se om du kan utmana Matti Tepsa och AC Farias .... vore coolt att se dig där..!

porec skrev:
väldigt trevlig lite film... grymt bra grabben.. :tummenupp du skulle ta å ringa de ansvariga för mässan 2 hjul å se om du kan utmana Matti Tepsa och AC Farias .... vore coolt att se dig där..!

Mailade dom för nån/några månader sen, dom sa att dom hade sitt program klart för flera månader sedan =/

Grymt kört mannen, fan nu blir jag sugen på att åka med min minicross och leka lite :Bugar :Bugar :Bugar

marcus_136 skrev:
Mailade dom för nån/några månader sen, dom sa att dom hade sitt program klart för flera månader sedan =/
jobbigt.. fråga om nästa år direkt då.. kolla om du kan komma på bilmässan på elmia då... där har det ju också varit lite hojar å sånt..

porec skrev:
jobbigt.. fråga om nästa år direkt då.. kolla om du kan komma på bilmässan på elmia då... där har det ju också varit lite hojar å sånt..

Tjenna porec !

Som de flesta vet så är jag rätt-så-bra på att ordna sponsorer & snacka för mig - Så jag tog mig att vara lite utav en "manager" för Mackan & har fixxat spons från Duells till han & han träningskompis -

Samt att jag ordnat så att de får köra uppvisningar på ELMIA i vår varje mäss-dag.

SÅ ALLA sporthojjare - kom till ELMIA & träffa våra framtida stuntlöften !

MVH/
........Kristian

Last edited:
Schysst Kristian!

Känner du att du vill vara manager för en Quadförare så vet du vart du ska ringa. ;)

/R

Stefan_25 skrev:
Schyst med sponsorer, vem är hans träningskompis? Är det han med scootern? :3freak

Ja det är Andreas,
Riktigt shysst film mackan, Inte första gången jag säger det ;) Känner att jag ligger lite efter jag med. Får vänta in stora hojjen efter vintern :)

KristianAE86 skrev:
Tjenna porec !

Som de flesta vet så är jag rätt-så-bra på att ordna sponsorer & snacka för mig - Så jag tog mig att vara lite utav en "manager" för Mackan & har fixxat spons från Duells till han & han träningskompis -

Samt att jag ordnat så att de får köra uppvisningar på ELMIA i vår varje mäss-dag.

SÅ ALLA sporthojjare - kom till ELMIA & träffa våra framtida stuntlöften !

MVH/
........Kristian
Ja du gamle Drifting Kristian att du kan tala för dig det vet jag nog....när blir det mer vilda driftingdagar då???såg din feta bil till salu.. :)

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back