Film: Mitt bidrag till en Amerikansk 50 videotävling

Jaha... Måste vara därför jag har såna problem då... :rolleyes: :D

Vi får ta ett räijs sen i sommar får vi se hur kittena står sig.

/R

marcus_136 skrev:
Däck, olja, handtag, kedjespray och stuntkort (är som hockeybilder man samlade på när man var liten, fast på stuntare :Bugar )

hoppas dom betalar frakten för dej :rolleyes:

Grattis killen! :)

Har du någon länk till tävlingen? Och/eller vart kan man tanka de andra bidragen?

/R

Har varit medlem ett tag där... ;)

Tja, det var inte särskilt hård konkurrens. Inte rent körtekniskt i alla fall, SteveO(?) var närmast även om han var långt ifrån.

/R

väldigt trevlig lite film... grymt bra grabben.. :tummenupp du skulle ta å ringa de ansvariga för mässan 2 hjul å se om du kan utmana Matti Tepsa och AC Farias .... vore coolt att se dig där..!

porec skrev:
väldigt trevlig lite film... grymt bra grabben.. :tummenupp du skulle ta å ringa de ansvariga för mässan 2 hjul å se om du kan utmana Matti Tepsa och AC Farias .... vore coolt att se dig där..!

Mailade dom för nån/några månader sen, dom sa att dom hade sitt program klart för flera månader sedan =/

Grymt kört mannen, fan nu blir jag sugen på att åka med min minicross och leka lite :Bugar :Bugar :Bugar

marcus_136 skrev:
Mailade dom för nån/några månader sen, dom sa att dom hade sitt program klart för flera månader sedan =/
jobbigt.. fråga om nästa år direkt då.. kolla om du kan komma på bilmässan på elmia då... där har det ju också varit lite hojar å sånt..

porec skrev:
jobbigt.. fråga om nästa år direkt då.. kolla om du kan komma på bilmässan på elmia då... där har det ju också varit lite hojar å sånt..

Tjenna porec !

Som de flesta vet så är jag rätt-så-bra på att ordna sponsorer & snacka för mig - Så jag tog mig att vara lite utav en "manager" för Mackan & har fixxat spons från Duells till han & han träningskompis -

Samt att jag ordnat så att de får köra uppvisningar på ELMIA i vår varje mäss-dag.

SÅ ALLA sporthojjare - kom till ELMIA & träffa våra framtida stuntlöften !

MVH/
........Kristian

Last edited:
Schysst Kristian!

Känner du att du vill vara manager för en Quadförare så vet du vart du ska ringa. ;)

/R

Stefan_25 skrev:
Schyst med sponsorer, vem är hans träningskompis? Är det han med scootern? :3freak

Ja det är Andreas,
Riktigt shysst film mackan, Inte första gången jag säger det ;) Känner att jag ligger lite efter jag med. Får vänta in stora hojjen efter vintern :)

KristianAE86 skrev:
Tjenna porec !

Som de flesta vet så är jag rätt-så-bra på att ordna sponsorer & snacka för mig - Så jag tog mig att vara lite utav en "manager" för Mackan & har fixxat spons från Duells till han & han träningskompis -

Samt att jag ordnat så att de får köra uppvisningar på ELMIA i vår varje mäss-dag.

SÅ ALLA sporthojjare - kom till ELMIA & träffa våra framtida stuntlöften !

MVH/
........Kristian
Ja du gamle Drifting Kristian att du kan tala för dig det vet jag nog....när blir det mer vilda driftingdagar då???såg din feta bil till salu.. :)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul