Film med Crmen

H4 skrev:
Haha, skroter :)

Nja, isåfall enkel att få upp. Sen behöver man kanske inte ligga så högt upp eftersom man har tyngden där bak... enkelt att få upp och justera höjden.

Jag har ingen aning, aldrig testat att slanga med scooter.
Jag har försig bara testat med polarens scooter så ja fick ju inte riktigt testa att komma upp till balanspunkten... Men ja kan iaf säga att me min minimoto e de FETT svårt att hålla balanspunkten, men de kan ju bero på att jag väger 2,5 minimotos och ska balansera med det... (Har slagit över ett antal gånger)

Snubbben skrev:
Jag har försig bara testat med polarens scooter så ja fick ju inte riktigt testa att komma upp till balanspunkten... Men ja kan iaf säga att me min minimoto e de FETT svårt att hålla balanspunkten, men de kan ju bero på att jag väger 2,5 minimotos och ska balansera med det... (Har slagit över ett antal gånger)

Jo, eller så kan det bero på att minimotos har så äckligt små hjul så att balanspunkten är ytterst liten till skillnad från scootrarna... men det gissar jag på bara, vettefan om det kan vara sant?

H4 skrev:
Jo, eller så kan det bero på att minimotos har så äckligt små hjul så att balanspunkten är ytterst liten till skillnad från scootrarna... men det gissar jag på bara, vettefan om det kan vara sant?
Jo men de kan nog vara sant.. för me den så blir det antingen ingen wheelie eller slå över... känns som de inte finns nån balanspunkt...!

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...