[FILM] Lunda Tisdag 27/6-06

Ingel skrev:
2276701 aj aj aj aj, det känns men jag kan köra. jag har ju lovat att komma på tisdag :banana
säg åt noll-koll att ta med sig grillen ifall det blir fint väder, ska se om jag inte kan ta med mig lite kol :)

Jag kan inte komma på tisdag, jobbar :huvet Nästa tisdag är jag garanterat på om hojen funkar.

Duktiga pojkar.....

Ni är bra på att styra hoj men inte speciellt moget att skita i att städa ur busskuren.......jag vill inte gnälla men allmänheten tycker nog inte att vi (motorcyklister) är speciellt roliga.

Kör och ha kul men förstör inte allmän(annans) egendom, vi får bara fler gubbar och tanter som ringer polisen och gnäller. :gnissla

JV skrev:
2283449 Ni är bra på att styra hoj men inte speciellt moget att skita i att städa ur busskuren.......jag vill inte gnälla men allmänheten tycker nog inte att vi (motorcyklister) är speciellt roliga.

Kör och ha kul men förstör inte allmän(annans) egendom, vi får bara fler gubbar och tanter som ringer polisen och gnäller. :gnissla

Kände precis likadant efter sett filmen.. känns inte allt för moget gjort med busskuren!

Skärpning
:gnissla

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...