[FILM] Lunda Tisdag 27/6-06

Ingel skrev:
2276701 aj aj aj aj, det känns men jag kan köra. jag har ju lovat att komma på tisdag :banana
säg åt noll-koll att ta med sig grillen ifall det blir fint väder, ska se om jag inte kan ta med mig lite kol :)

Jag kan inte komma på tisdag, jobbar :huvet Nästa tisdag är jag garanterat på om hojen funkar.

Duktiga pojkar.....

Ni är bra på att styra hoj men inte speciellt moget att skita i att städa ur busskuren.......jag vill inte gnälla men allmänheten tycker nog inte att vi (motorcyklister) är speciellt roliga.

Kör och ha kul men förstör inte allmän(annans) egendom, vi får bara fler gubbar och tanter som ringer polisen och gnäller. :gnissla

JV skrev:
2283449 Ni är bra på att styra hoj men inte speciellt moget att skita i att städa ur busskuren.......jag vill inte gnälla men allmänheten tycker nog inte att vi (motorcyklister) är speciellt roliga.

Kör och ha kul men förstör inte allmän(annans) egendom, vi får bara fler gubbar och tanter som ringer polisen och gnäller. :gnissla

Kände precis likadant efter sett filmen.. känns inte allt för moget gjort med busskuren!

Skärpning
:gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey