Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fast fimen visar inte att just literhojar skulle vara farligare än småhojar, filmen visar hur någon som tycker det är roligt att köra slalom och slanga mellan bilar utan en tanke på att han kan fucka up duktigt om någon byter fil eller hittar på något annat som folk ju gör i trafiken.
Klart som fan det sker singelolyckor på MC, likaså det sker singelolyckor med bil...
Vad förväntar du dig?
så fort det finns folk i rörelse inom en grej, det kan vara exakt vad som helst, så sker det olyckor.
Fokus på saker kommer väl och går, minns jag rätt så skrev någon som var med på 80-talet att det är ingen direkt skillnad nu jämfört med på 80-talet.
Var det ingen annan än jag som tyckte att den bludra lite på höga varv?? Han borde ge på den lite och inte låta den hacha igen på det där viset![]()
Tjafsar du inte lika mycket själv? Du sitter i oppositionen gällande tråden, tycker därmed att det är DU som tjafsar.
Alltså H4 kan du inte bara tala om hur fan du ska ha det! dubbelmoral ALLAN!
http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4376094
Samt skenförsäkkring på det! bra jobbat din flis!![]()
Alltså H4 kan du inte bara tala om hur fan du ska ha det! dubbelmoral ALLAN!
http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4376094
Samt skenförsäkkring på det! bra jobbat din flis!![]()
Jag har ju sagt att jag inte har något emot en literhoj.
Och vad kan man göra åt skenförsäkring när det gäller enbart trafik? Trafikförsäkringen gäller ju för alla, tom om man inte har körkort. Så är det då olagligt att ha den trafikförsäkrad på mamma eller pappa?
Nehe men vad menade du med din topic då? ville du bara hävda att du är cool eller?.
ja det kallas skenförsäkring= olagligt, om du inte säger att du kommer köra den.
Well, då är man outlaw eller?
Bor man i samma hus som sina parentas vilket jag gör så är det oftast inga problem att bruka hojen.
Sen vet jag inte hur cool jag är när jag påstår att literhojar har för mycket effekt? Det är ju ni som är coola som säger till mig att skaffa en 25 hk hoj..
Cooooola snubbar bakom skärmen.
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |