KGK
1200
tex chansar mellan viltstråken när det är skymning!.
man kan inte förutse allt, ex. de mc-förare(någon avled om jag minns rätt) som blev plockade av en berusad tant i bil mitt på ljusa dagen.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tex chansar mellan viltstråken när det är skymning!.
1) Och vad når Du genom dina bombrepor? Vad är det för ett litet budskap som Du vill förmedla allmänheten när Du står och burnar framför polisen ?
2) Det finns gott om sådana klubbar och föreningar. Här har Du en sådan tex:
http://upprop.nu/3Q8R
När tror Du sporthojjarna kommer upp på riksdagsmännens bord och man får in en liknande, tex en promemoria.?..och varför det ?
![]()
Där skiljer vi oss åt. Vi är inte ensamma på vägarna och vi lever i ett samhälle där människor måste funka tillsammans....![]()
Då lär du flytta![]()
Nej, just därför bör man låta bli att försöka spränga ljudvallen på 70-vägarna. Det är redan riskfyllt som det är.
Där skiljer vi oss åt. Vi är inte ensamma på vägarna och vi lever i ett samhälle där människor måste funka tillsammans....![]()
dom gör nog mycket mer skada än en hojförare
Men chansen att dö är ännu större om man inte ser sig för när man går över
Ja, men nu pratar vi hoj och uppförande. Annars så är självmorden ett ännu större problem..![]()
Ja, men nu pratar vi hoj och uppförande. Annars så är självmorden ett ännu större problem..![]()
Det är Frigolithjonen™ jag klagar på.
Det finns 6 miljarder till som inte kör bombrepor. Och kan Du tänka dig. De lever och vill fortsätta att leva. ...![]()
Dem märker jag inte av så mycket. En och annan EPA traktor då och då..
Jo jag vet.
Men de bryr sig om dig .........
Nej, just därför bör man låta bli att försöka spränga ljudvallen på 70-vägarna. Det är redan riskfyllt som det är.
Knappast. Vi är fler än ni och vi lever i en demokati. Inte anarki.
Nja, Du fattar nog vad jag menar..
hur många mil kör du per år?
Jag lägger mig i lite.
Jag lägger mig i lite. Jag kör i runda slängar 15-16000mil per år och trots motorcyklismens betydligt kortare säsong så skulle jag hävda att när det gäller att brassa saatna så leder vi i mc-kollektivet (för i allmänhetens ögon är vi inte individer, vi är ett kollektiv) ganska stort.
Visst, man stöter på bilar som kör som fan också, men då är det överlag på motorvägar och andra större vägar.
Nästan inga bilar kör 150km/h på bakhjulet genom stadskärnorna.
Jag kör absolut inte så förståndigt som jag borde själv hela tiden, men jag försöker att hålla mig till dumheterna under tidpunkter och på platser där jag utsätter så få andra som möjligt för risker.
Det jag försöker säga är att det kanske inte vore helt fel med lite mer självrannsakan i våra led, om inte för vår egen hälsas skull, så för våra försäkringspremiers och lagstiftares inställning till motorcyklisters skull.
Men vad vet jag..
men då är det överlag på motorvägar och andra större vägar.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |