Film: Literhojar har för mycket effekt för gata

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
[YOUTUBE-ID]szAIIUdQc34[/YOUTUBE-ID]

250 km/h på en väg som ser ut att vara 70 skyltad som högst.

Jo då, lite för mycket effekt i dagens literhojar för gata helt klart :rolleyes:

detta blir helt klart :chips

:D:D:D

Det kan aldrig bli för mycket effekt, bara för lite förstånd.

Sant sant, men man förlorar ju lite förstånd med 185 hk under ballen. Kör man så förståndigt så förstår jag inte varför man har 185 hk, dra ut den på motorvägen? :)

Jag kör ju hoj helt annorlunda än vad jag kör bil.

Det är i Sarajevo, Bosnien. Får väl hoppas att han hade hjälm på sig, det är inte så ovanligt att de kör utan. För övrigt så är det en 60-sträcka..

förstår inte, han överlevde ju? funkade alldeles utmärkt att köra sådär och han va säkert först på jobbet :D

ser ut som om farten inte stämmer eller kör alla andra bilar skitfort oxå! :) När han passerar i 200+ så passerar han inte alls så fort som man väntat sig eller har jag bara blivit fartblind? Skulle tro den är ordentligt drevad......men bara en gissning.

Skulle tro den verkliga farten är väldigt mycket lägre än 250 men visst, lagligt kör han ju inte :)

Last edited:
Vad vill man bevis egentligen ?????????

Att nya literhojar kanske inte hör hemma på gata?

Jag vill iallafall ha en K7/K8 :)

Och det är högerhanden som justerar farten helt klart, men det är svårt att inte justera den för mycket om ni förstår vad jag menar :)

Ohh. jag som satt och undrade vad jag skulle göra ikväll..

Väntar på CS entré i den här tråden..
Borde bli närsomhelst..

:proteindrink *mmmm*

normaltrafik i Sarajevo..jag är bara förvånad att alla väntade vid trafikljusen??? folk brukar se dem som "enskilt beslut om köra/stanna"...

Ohh. jag som satt och undrade vad jag skulle göra ikväll..

Väntar på CS entré i den här tråden..
Borde bli närsomhelst..

:proteindrink *mmmm*

Förväxla mig inte med CustomSkändaren eller någon annan moraltant Jag tycker bara att literhojar har för mycket effekt om man ska sträcka på den lite på gatan. Kommer ju upp i rätt så sjuka farter i ett nafs.

Är det inte i KRoatien då? Med tanke på att användaren som laddat upp filmen är från Kroatien?

Lite skillnad från balkanländerna och Sverige - där nere blir man hyllad om man kör så. Är själv från Bosnien :D

Att nya literhojar kanske inte hör hemma på gata?

Jag vill iallafall ha en K7/K8 :)

Och det är högerhanden som justerar farten helt klart, men det är svårt att inte justera den för mycket om ni förstår vad jag menar :)

:va är det du som filmar :hihi:hihi

ser ut som om farten inte stämmer eller kör alla andra bilar skitfort oxå! :) När han passerar i 200+ så passerar han inte alls så fort som man väntat sig eller har jag bara blivit fartblind? Skulle tro den är ordentligt drevad......men bara en gissning.

Skulle tro den verkliga farten är väldigt mycket lägre än 250 men visst, lagligt kör han ju inte :)

Visst, det kan vara svårt att bedöma hastighet utifrån en film.
Men jag kan bara hålla med.

Dels bilarna, men även träden/omgivningen susar inte förbi tillräckligt fort för att hastigheten skulle kunna stämma.

Nån som har en gsxr själv kanske kan kolla om fart/varvtal/växel verkar stämma... (inte för att det spelar nån större roll, men ändå) :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT