Film: kurvor + usa

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Film, vissa kallar det bildspel: kurvor + usa

[YOUTUBE-ID]74RQqdUly5U&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Jänkarna har fattat att man ska/kan svänga med sin hoj..
 
Last edited:
hehe knäpuckar är för fegisar :tummenupp

Skönt möte med den genande lastbilen, hade nog fått vem som helst att skippa fikat efter turen med polarna för att dra hem, vända ut och in på skinnpajjen och högtryckstvätta :näsblod
 
Last edited:
finns flera fräna ställen å åka bajk på i staterna..

men annars kan man ju dra till korsika.. :)
 
Damn, det där såg ju inte roligt ut! :confused:

Fotpinnen som tog i eller var det skit på vägen??

Nån som vet var den här vägen finns?
Har planer på en liten tur i södra US sommaren 2010, om den här vägstumpen ligger hyfsat till kanske man kan dra en repa, bara för att ha det gjort :)
 
Nån som vet var den här vägen finns?
Har planer på en liten tur i södra US sommaren 2010, om den här vägstumpen ligger hyfsat till kanske man kan dra en repa, bara för att ha det gjort :)

Ingen aning faktist! Tyvärr. Men va roligt att det är fler som har planer på att åka till USA o köra mc.. :)
Jag funderar på det också, men för min del blir 2010 lite väl tajt.. Men vem vet.. :D
 
Nån som vet var den här vägen finns?
Har planer på en liten tur i södra US sommaren 2010, om den här vägstumpen ligger hyfsat till kanske man kan dra en repa, bara för att ha det gjort :)

Vägen kallas Tail of the Dragon, 318 kurvor på 11 miles :tummenupp
Ligger ca 25mil Norr om Atlanta i North Carolina, sök på maps.google.com
och här har du info http://www.tailofthedragon.com/

Fan.. en väg med en egen logo
whit_640.jpg
 
Last edited:
Snacka om brutal väg! Flertalet av kurvorna var som dom allra bästa på bulten fast denna verkar vara minst dubbelt så lång!
 
Sök på deals gap, så hittar du ganska mycket om stället som "min film" kommer ifrån
Det har varit ganska mycket olyckor så polisen har ofta kontroller där.
Jag har bekanta som kört där.
 
Det ä fanimej manligt att knäskrapa i jeans tycker jag iallafall, eller så är han bara så jävla dum så han fattar inte bättre...är ju trots allt förmodligen amerikan..hahaha!!!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top