Film: Kinnekulle 30/4

Underbar film. Dock får ja en klump i magen och rysningar inför sista kurvan innan rakan där ja nästan miste livet förra året :död. Men fan va sugen man blir på å köra kullen igen!!! Bra filmat! :tummenupp

Kanske ska vara me på SMC, kanske lära sig nått :D

Underbar film. Dock får ja en klump i magen och rysningar inför sista kurvan innan rakan där ja nästan miste livet förra året :död. Men fan va sugen man blir på å köra kullen igen!!! Bra filmat! :tummenupp

Kanske ska vara me på SMC, kanske lära sig nått :D

Jag låg strax bakom dig förra året när du kraschade..påt igen :krama

Jag låg strax bakom dig förra året när du kraschade..påt igen :krama

Okok, va de du som filma???
Ja ja tänkte de, ska dit på första nu i maj å kika, har inte anmält mig, chansar att nån lämnar återbud. Dock se hur det känns när man ser kurvan. Men som du skriver, på't igen, hoppas ja :tummenupp

Okok, va de du som filma???
Ja ja tänkte de, ska dit på första nu i maj å kika, har inte anmält mig, chansar att nån lämnar återbud. Dock se hur det känns när man ser kurvan. Men som du skriver, på't igen, hoppas ja :tummenupp

Ok, nej de va inte jag som filmade, den kurvan är faktiskt en av mina favoritkurvor :) då kanske vi ses nån gång i maj ..

Jag var där igår och körde, kinnekulle-ring alltså. Det var ngn som fotade där. Ingen som vet hur eller var man kan komma åt dessa bilder?
/T

Grymt skön video ja! Ryser nästan när man kollar ju :tummenupp Var nämligen också där igår och körde och såg också någon som fota, så lite bilder skulle vara skitkul! MrTombola, kan det varit så att vi körde i samma grupp, svart cbr va? :)

Hehe, Japp stämmer bra!
Hoppas att allt är ok idag, själv känner jag mig som en gammal gubbe. Stel i hela kroppen av träningsvärk. :-)
Det skulle vara kul att se bilder från gårdagen.:D
//T

Grymt skön video ja! Ryser nästan när man kollar ju :tummenupp Var nämligen också där igår och körde och såg också någon som fota, så lite bilder skulle vara skitkul! MrTombola, kan det varit så att vi körde i samma grupp, svart cbr va? :)

Haha :D Lite ont i ryggen hade jag allt. Hade fotbollsmatch både i fredags och idag (90 min i båda) så just nu på kvällen känner man sig dock rätt trött... Men fyyy vad rolig lördagen var! :tummenupp

Last edited:
Har du inget klipp med mig på eller har du klippt bort när du blir omkörd av en vit yamaha R6?:D:D

Jo de finns nog klipp på de...men just i detta passet blev jag inte omkörd av nån :banana

Då var du en utav få som höll ett hyfsat tempo i den snabba gruppen för det fans ju gott om rundnings-märken på banan.:D
Jag hoppas vi får se fler klipp från kullen, snyggt filmat.:tummenupp

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...