Film: Kinnekulle 30/4

Underbar film. Dock får ja en klump i magen och rysningar inför sista kurvan innan rakan där ja nästan miste livet förra året :död. Men fan va sugen man blir på å köra kullen igen!!! Bra filmat! :tummenupp

Kanske ska vara me på SMC, kanske lära sig nått :D

Underbar film. Dock får ja en klump i magen och rysningar inför sista kurvan innan rakan där ja nästan miste livet förra året :död. Men fan va sugen man blir på å köra kullen igen!!! Bra filmat! :tummenupp

Kanske ska vara me på SMC, kanske lära sig nått :D

Jag låg strax bakom dig förra året när du kraschade..påt igen :krama

Jag låg strax bakom dig förra året när du kraschade..påt igen :krama

Okok, va de du som filma???
Ja ja tänkte de, ska dit på första nu i maj å kika, har inte anmält mig, chansar att nån lämnar återbud. Dock se hur det känns när man ser kurvan. Men som du skriver, på't igen, hoppas ja :tummenupp

Okok, va de du som filma???
Ja ja tänkte de, ska dit på första nu i maj å kika, har inte anmält mig, chansar att nån lämnar återbud. Dock se hur det känns när man ser kurvan. Men som du skriver, på't igen, hoppas ja :tummenupp

Ok, nej de va inte jag som filmade, den kurvan är faktiskt en av mina favoritkurvor :) då kanske vi ses nån gång i maj ..

Jag var där igår och körde, kinnekulle-ring alltså. Det var ngn som fotade där. Ingen som vet hur eller var man kan komma åt dessa bilder?
/T

Grymt skön video ja! Ryser nästan när man kollar ju :tummenupp Var nämligen också där igår och körde och såg också någon som fota, så lite bilder skulle vara skitkul! MrTombola, kan det varit så att vi körde i samma grupp, svart cbr va? :)

Hehe, Japp stämmer bra!
Hoppas att allt är ok idag, själv känner jag mig som en gammal gubbe. Stel i hela kroppen av träningsvärk. :-)
Det skulle vara kul att se bilder från gårdagen.:D
//T

Grymt skön video ja! Ryser nästan när man kollar ju :tummenupp Var nämligen också där igår och körde och såg också någon som fota, så lite bilder skulle vara skitkul! MrTombola, kan det varit så att vi körde i samma grupp, svart cbr va? :)

Haha :D Lite ont i ryggen hade jag allt. Hade fotbollsmatch både i fredags och idag (90 min i båda) så just nu på kvällen känner man sig dock rätt trött... Men fyyy vad rolig lördagen var! :tummenupp

Last edited:
Har du inget klipp med mig på eller har du klippt bort när du blir omkörd av en vit yamaha R6?:D:D

Jo de finns nog klipp på de...men just i detta passet blev jag inte omkörd av nån :banana

Då var du en utav få som höll ett hyfsat tempo i den snabba gruppen för det fans ju gott om rundnings-märken på banan.:D
Jag hoppas vi får se fler klipp från kullen, snyggt filmat.:tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard