Film: INGET för folk med moral!

Status
Ej öppen för fler svar.

Suzuki Matte

Guest
Höjj Gabbe och Ingel!!

Fan dessa Moralkärringar skulle behövt varit med på en viss fest där det vart både burnouts med bil, MC och gräsklippare och där vi Höjjde runt som lilleskuttare allihopa......eller va säger ni? :fyllisar

Fortsätt att glädja oss med filmer mina STREETENTERTAINERS!

TACK!!
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Ingel skrev:
edit: nicka lite tyst för dig själv och tryck på tillbakaknappen om du tycker det är en bra idé


Jobbigt att behöva dela världen med andra människor än ryggdunkare och jasägare?
 

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
Jonatan Frisk skrev:
2265983 Känns inte alla stelbenta moralpredikningar lite väl gamla vid det här laget? Alla vet vi väl att det är dumt att köra hoj utan skinnställ, måste vi verkligen spy galla varje gång vi ser någon rulla utan hjälm, helställ, ryggplatta, kevlarförstärkta handskar och boots, etc.....

Att sen skoja om fulla billister är väl iofs lite osmakligt, men tror inte att någon inblandad menade något illa med den scenen, än mindre var korkad nog att verkligen rulla full.....

Kontentan av det hela är att ni såg ut att ha jävligt kul och jag ber att få tacka för ett underhållande filmklipp......


PS:

Vi kan väl försöka koncentrera moralpredikningarna här en gång för alla, så kan intresserade gå in och läsa på vid intresse.....

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=59278
DS:

finns det bra humor som inte är osmaklig och kontriversiell :confused:
Har man problem med sånt är denna världen nog inte en speciellt bra plats att leva i dagens samhälle.

Punkrock generationen har talat i denna film
Skön rulle :banana
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
hehe, jag trodde man skulle bli lynchad av såna här filmer, därför har jag legat inne med det här klippet:
E 18 norr
inget supandes, men lite juste jeanskörning. ser i stort sett ut som början på sunne-filmen men det gåt lite snabbare.
10 mb

som vanligt är det inte pojken som skrev inlägget som är med i filmen...
 

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Ingel skrev:
2266275 hehe, jag trodde man skulle bli lynchad av såna här filmer, därför har jag legat inne med det här klippet:
E 18 norr
inget supandes, men lite juste jeanskörning. ser i stort sett ut som början på sunne-filmen men det gåt lite snabbare.
10 mb

som vanligt är det inte pojken som skrev inlägget som är med i filmen...


:skrämd hur kan du göra något sånt?

Fy på dig! :hihi :hihi

:tummenupp

Sköna filmer att sitta och slöglo lite på!
 

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Den dagen ni får en familjemedlem dödad av en rattfull förare slår jag vad om att ni inte uppskattar filmer där alkohol bakom ratten förmedlas som något humoristiskt eller häfftigt.
Jag sätter en femma på att samtliga medverkande i filmen samt samtliga som garvar åt den och gnäller på s.k " moralkärringar" sluppit undan tragedin av att bli berövad på en familjemedlem tack vare våran skeva syn på alkhol i trafiken?

Slutligen vill jag ge er cred för att ni är duktiga på slangen, synd att ni inte kunde hålla det rumsrent.


:confused:
 

zink

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2005
Ort
muppsala
Hoj
gixxer k5
Ingel skrev:
2266275 hehe, jag trodde man skulle bli lynchad av såna här filmer, därför har jag legat inne med det här klippet:
E 18 norr
inget supandes, men lite juste jeanskörning. ser i stort sett ut som början på sunne-filmen men det gåt lite snabbare.
10 mb

som vanligt är det inte pojken som skrev inlägget som är med i filmen...


är jävligt förvånad att din hoj toppar men än 100 med det där jävla aset till bakdrev...fick nåra bra kort när du brände gummi i gräset på lelle träffen btw..
 

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
Ni ser ut som om ni ska kissa på er när ni står upp och kör på bakhjulet juhe! :tungan

Men annars var det en kul film! :)
 

Läderknutte

Läderknutte
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Luleå
Hoj
Såld
Det var en bra film. :tummenupp

Kanske inget att se för dom som mist en anhörig pga en rattfyllerist.

Edit: vad heter låten när han står å dansar bland stugorna efter parkeringskörningen....
 
Last edited:

MikkE

Guest
Ingel skrev:
2266275 hehe, jag trodde man skulle bli lynchad av såna här filmer, därför har jag legat inne med det här klippet:
E 18 norr
inget supandes, men lite juste jeanskörning. ser i stort sett ut som början på sunne-filmen men det gåt lite snabbare.
10 mb

som vanligt är det inte pojken som skrev inlägget som är med i filmen...
Yeah! Donken hägernäs :yoparty
 

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Kalmar
Hoj
KTM 660 SMC -04
Ingel skrev:
2265954 sandström, du vet väl hur den här tråden kommer sluta i och med att du har fört in 100-tals trådar på liknande sätt. och ingen kommer att ändra sitt tänkande för det. Kan du inte bara acceptera rubriken och starta en egen tråd om rätt och fel i trafiken.

:rofl :rofl :D
 

sandstream

Guest
Ingel skrev:
2265954 sandström, du vet väl hur den här tråden kommer sluta i och med att du har fört in 100-tals trådar på liknande sätt. och ingen kommer att ändra sitt tänkande för det. Kan du inte bara acceptera rubriken och starta en egen tråd om rätt och fel i trafiken.

:pannkyss

edit: nicka lite tyst för dig själv och tryck på tillbakaknappen om du tycker det är en bra idé
Jag tycker bara att det är en smula patetiskt att läsa alla inlägg i R.I.P-trådarna från folk som skriver "ta det lugnt", "tänk efter", "kör med insidan" osv för att sedan se att lika många tycker att sånna här filmer är skithäftiga.

Jag kommer istället att skratt lite tyst för mig själv nästa gång jag läser om någon som kraschat, jag ska ju skita i dem... :rolleyes:
 

MilleR

Member of Team Manwhore
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Söder
Hoj
Trek 4400Alpha, Nitro Icon59w,
Tänker inte lägga mig i om det är rätt eller fel, sant eller osant...ni hade nog kul osv osv

Men.....tänk om följande händer: Nisse Pung 13år laddar filmen här ifrån, lägger den på sin hemida....som laddas ner av massa folk....helt plötsligt ligger den på massa ställen o folk ser den.
Sporthojsåkares rykte blir ju inte bättre.....ERAT rykte lär ju inte heller bli bättre eftersom det inte finns en tråd som förklarar filmen på det där andra stället.
Bara en liten reflektion....sen om ni bryr er vette fan! :va
 

kruss

~
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Z
Jag måste bara fråga, vad är det för låt som spelas ? Alltså den första låten som spelas..

/ K
 

Noll-Koll

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
450 exc
Tackar för alla goda råd om vad som är rätt och fel osv. Detta har givit oss suget att göra en uppföljare... Så håll utkik efter en riktigt sjuk del 2!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top