Film: INGET för folk med moral!

Status
Ej öppen för fler svar.
Ingel skrev:
2266275 hehe, jag trodde man skulle bli lynchad av såna här filmer, därför har jag legat inne med det här klippet:
E 18 norr
inget supandes, men lite juste jeanskörning. ser i stort sett ut som början på sunne-filmen men det gåt lite snabbare.
10 mb

som vanligt är det inte pojken som skrev inlägget som är med i filmen...

fy fan vad underbart :yoparty mer film till folkölet grabbar :tummenupp

sandstream skrev:
2267375 Jag tycker bara att det är en smula patetiskt att läsa alla inlägg i R.I.P-trådarna från folk som skriver "ta det lugnt", "tänk efter", "kör med insidan" osv för att sedan se att lika många tycker att sånna här filmer är skithäftiga.

Jag kommer istället att skratt lite tyst för mig själv nästa gång jag läser om någon som kraschat, jag ska ju skita i dem... :rolleyes:

Patetiskt blir det väl först när det är samma namn som förekommer i båda sammanhangen, och utan att egentligen undersökt saken vågar jag påstå att korrelationen är ganska liten. Fram till det att någon motbevisar mig på den punkten fortsätter jag tro att det handlar om olika synsätt, framkallade av skillnader i mognad, intelligens, personliga erfarenheter och några hundra andra olika faktorer.

Angående den omdiskuterade full-förare-scenen tolkar jag det som ett hommage till Lasse Kongo, den tankade busschauffören från Torsk på Tallinn. Om ni missat den, lägg stora Anslagstavlan-DVD-boxen åt sidan en stund och ge den en chans. Risken finns dock att Gevalia-koppen kastas mot TVn nästa gång Robert Gustavsson dyker upp i Allsång på Skansen. :hihi

GrimReaper skrev:
2265645 Min farmor är en kvinna med IQ. Hon sa till mig en gång tidigt i livet: "Har du inget snällt att säga, så säg ingeting alls."

Så till alla som blir retade över saker som sker. Svär och bli förbannade över det (för er själva) sen kan tystnaden tala för sig själv. För ingen kommer ändra på sig för att folk blir förbannade.

Själv tyckte jag filmen var helt Ok, ni såg ut att ha riktigt kul. :tummenupp

WORD!

Någon sa:
Den dagen ni får en familjemedlem dödad av en rattfull förare slår jag vad om att ni inte uppskattar filmer där alkohol bakom ratten förmedlas som något humoristiskt eller häftigt.
Jag sätter en femma på att samtliga medverkande i filmen samt samtliga som garvar åt den och gnäller på s.k " moralkärringar" sluppit undan tragedin av att bli berövad på en familjemedlem tack vare eran skeva syn på alkhol i trafiken?
Bra sagt.
Vist lite gråzoner finns det ju givetvis. Men när man som ni utsätter andra för helt onödig fara med bakslangsåkning på allmän väg. Hur tänker ni???
Tänk om ni halkade över räcket och drog igenom rutan i mötande bil där er grannes fru kommer med sina två barn, om ni mot förmodan skulle överleva krashen, tvivlar jag att ni överlever makens hembesök.
Många med mig och kanske tillochmed en av er har förbannat er över säkerheten för oss MC förare ang. tex. wireräcken. Ni som svarat i tråden och tycker det är bra gjort, fundera nästa gång försäkringsfrågor och speciellt era höga premier kommer på tal. Detta får oss som representerar detta branschintresse att vissna.
Det där med spritskämten, löjligt...
Tack för mig...
PS. Ni verkar ju ha lite talang, utnyttja gärna den men på ett lämpligare ställe.

Snälla det står KLART o TYDLIGT att denna tråden är inte för folk med moral.
Så varför snälla varför är hälften av alla inlägg ang just Moralpredikan?

Vad är det ni inte förstår?
Förstör inte tråden med massa moralpredikan när det står klart och tydligt att tråden är INTE för folk med moral.
Vad förstår ni inte :va

Nu till topic.
Ni såg ut o ha jäkligt kul!

Swedan skrev:
2269198
Tänk om ni halkade över räcket och drog igenom rutan i mötande bil där er grannes fru kommer med sina två barn, om ni mot förmodan skulle överleva krashen, tvivlar jag att ni överlever makens hembesök.

Många med mig och kanske tillochmed en av er har förbannat er över säkerheten för oss MC förare ang. tex. wireräcken.

Ni som svarat i tråden och tycker det är bra gjort, fundera nästa gång försäkringsfrågor och speciellt era höga premier kommer på tal. Detta får oss som representerar detta branschintresse att vissna.

Hej Swedan, tack för ditt inlägg.
Det första stycket har jag tyvärr inte tillräckligt mycket fantasi för att svara på så jag ger mig på den punkten, du har en poäng där :tummenupp

Vad som gäller vajjerräcken kan jag inte minnas att jag har haft någon synpunkt på, de stör mig inte så mycket, men det här är mitt sätt att hjälpa er hojvänner att få upp ögonen på politikerna att det kanske inte skulle va så bra om jag halkade in i räcket. (förutom för grannen och hennes 2 ungar)

Vad som gäller höga försäkringspremier, ta en extra titt på hur hojjen och min utrustning ser ut så kommer du nog ana att jag aldrig har lyft en enda försäkringskrona... :pannkyss

Freddola skrev:
2269358 Snälla det står KLART o TYDLIGT att denna tråden är inte för folk med moral.
Så varför snälla varför är hälften av alla inlägg ang just Moralpredikan?

Vad är det ni inte förstår?
Förstör inte tråden med massa moralpredikan när det står klart och tydligt att tråden är INTE för folk med moral.
Vad förstår ni inte :va
Frågan är om du ens vet vad moral är :rolleyes:

Ingel skrev:
2266275 hehe, jag trodde man skulle bli lynchad av såna här filmer, därför har jag legat inne med det här klippet:
E 18 norr
inget supandes, men lite juste jeanskörning. ser i stort sett ut som början på sunne-filmen men det gåt lite snabbare.
10 mb

som vanligt är det inte pojken som skrev inlägget som är med i filmen...

Ja vad skall man säga .. Tycker att det är fruktansvärt oansvarigt och dumt rent nonschalant, att framföra sitt fordon på detta "lagvidriga" sätt, tycker att ni borde tänka lite längre än vad ni gjor i denna filmen, ni som sett den har väl noterat att bilen som det filmas från har spräckt framruta!!!

vad det gäller er körning på hoj så var det brutalt fin bakhjulsåka .. det är bara lag på hjälm och det hade ni ju på er .. att man sen bör ha andra saker på sig är ju en annan femma

fins film skysta stunt. syns rätt väl att fyllan är fejkad så tycker det var mest roligt :)...
Obs är iaf emot dricka o köra me vad mkt uppmärksamhet ni fick om nästan inget om stunten

Last edited:
Så länge det finns folk som väljer att leka såhär så kommer det finnas folk med moral. Ni kommer aldrig slippa undan det.

Att köra utan skyddskläder är upp till eran egen dumhet.
Att stunta på allmänna vägar är det värre med för det kan påverka så många andra om ni misslyckas.
Att ens skoja om att köra onykter är pinsamt.

Det finns faktiskt idioter som kör med sprit i kroppen och som mördar andra människor. För helvete, väx upp!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP