Film ifrån R-1000 Sviestad/Falken

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
En hetsande häckelfilm om livet som rookie :lol

www.ketogan.com a little bit of everything...

Bifogat

• _0001_0007.jpg
    _0001_0007.jpg
    7 KB · Visningar: 36
Tankar!

Ris eller ros om ett litet tag! :tummenupp

Ja det är ju humor, roligt även fast man inte har några känningar i RRleden :tummenupp

Är dock lite reserverad inför de nakna mansbringorna som uppvisas, men det får väl gå för den här gången då :lol

p.grip skrev:
Ja det är ju humor, roligt även fast man inte har några känningar i RRleden :tummenupp

Är dock lite reserverad inför de nakna mansbringorna som uppvisas, men det får väl gå för den här gången då :lol
Tack och det uppskattas alltid när någon kommenterar filmerna, 50 nerladdningar men som vanligt ganska tyst :va

Skriv nåt då :lol

GSXR1100R skrev:
Tack och det uppskattas alltid när någon kommenterar filmerna, 50 nerladdningar men som vanligt ganska tyst :va

Skriv nåt då :lol

Sådär... Var ju inte så mycket. Jag väntar fortfarande på hela rullen.
Men annars var den väl lite småkul iaf.

Geiger skrev:
Sådär... Var ju inte så mycket. Jag väntar fortfarande på hela rullen.
Men annars var den väl lite småkul iaf.
Det blir som sagt inga hela lopp, dom tar för mycket plats på servern och är ganska långtråkiga att titta på, säkert kul att se för oss som kör men inte för övrig publik.

Tänk oxå på att detta är helt gratis att ladda hem och vi tjänar inte en krona på vår hobby.

RR The Movie kommer att spegla samtliga klasser med intervjuer och korta klipp från banan.

Vill man ha hela loppet så kan man pm:a mig och få en oredigerad kopia av råmaterialet till självkostnadspris.

Tack för dina synpunkter :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Det blir som sagt inga hela lopp, dom tar för mycket plats på servern och är ganska långtråkiga att titta på, säkert kul att se för oss som kör men inte för övrig publik.

Troligen är väl filmen från mitt styre småtrist för utomstående. Men det vansinniga ljudet när jag trycker i ettan in i Esset borde roa vem som helst: Oooooaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

:D :dummer :banana

Nyteknik skrev:
Troligen är väl filmen från mitt styre småtrist för utomstående. Men det vansinniga ljudet när jag trycker i ettan in i Esset borde roa vem som helst: Oooooaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

Ska bli kul att se/höra din rulle :tummenupp

Kanonkul film, som vanligt får jag säga!! Intervjun med Oscar var hysteriskt kul :)

Högt underhållningsvärde. Kul att höra snacket om 43:or i tron om att det inte hörs. Kanske skulle du fixa en dåld kamera för att få fler oblyga kommentarer :tummenupp

Fredrik

Nyteknik skrev:

Hehe, din moppe låter som en messerschmidt iaf när du ligger bakom(där du ska vara ;)).

Helcool rulle, gillar även flera av de andra (t.ex. RR The movie, Ullis-filmen)
Fortsätt med detta fina jobb

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back