Film: Husaberg FS570 -10

Det allra goaste är ju dock att en såndär hoj är till för att användas i alla väder, inte som de jävla sporthojarna som kräver +20 för att användas :gnissla

Körde en R1a i -2 till jobbet 5 mil, gick men va ingen höjdare :huvet

Satana, 100 papp för en supermotard är jävligt saftigt.

Räcker med att titta på den för att motivera det :yoparty

Hur kan man låta bli att inte wheela med en sån hoj :tungan

Kan bara hålla mé.. satt å ryckte med ryggen under hela filmen :D

Men riktigt nice klipp i övrigt :)

Last edited:
Hej igen!
Jag var ute en sväng i lördags eftermiddag (31/10) så jag klippte ihop en snutt till, ungefär samma som första klippet fast nu torr asfalt som underlag.
Det var ungefär tre grader varmt ute men jag hade "rånarluva" och lite extra kläder på mig, blev snarare varm än kall, det kunde ha varit vilken sommarkväll som helst. :tummenupp

015_sh.jpg

[YOUTUBE-ID]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/a9pKuBsokhA&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/a9pKuBsokhA&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

/hyll

Last edited:
Hej igen!
Jag var ute en sväng i lördags eftermiddag (31/10) så jag klippte ihop en snutt till, ungefär samma som första klippet fast nu torr asfalt som underlag.
Det var ungefär tre grader varmt ute men jag hade "rånarluva" och lite extra kläder på mig, blev snarare varm än kall, det kunde ha varit vilken sommarkväll som helst. :tummenupp

/hyll

I din signatur står det Akra helsystem... Hur har du fått ihop det?
Finns det godisgrejer som jag inte känner till möjligen :)

Hela ljuddämparen verkar komma från Akrapovic iallafall;)
Bergos har helsystem(Doma?)
http://shop.bergos.de/product_info.php?info=p287_Tuning-Kruemmer-FE-FS570.html

Hehe, jo så är det nog.
Det Bergosrör jag sett live såg snyggt ut ända tills man kollade på deras "logga" - såg ut som nåt jag skulle gjort med gravyrpennan i metallslöjden i nian :)

En tanke: om både akra- och Domasliponet passar på originalröret borde ju även akrasliponet passa på bergosröret ?!

I din signatur står det Akra helsystem... Hur har du fått ihop det?
Finns det godisgrejer som jag inte känner till möjligen :)

Du kan ju köpa en akra krök med:
81205907000(1).jpg

Å andra sidan så är den signaturen från min gamla hoj hehe, har glömt att ändra... men köper man kröken så borde väl det anses som helsystem?

Hej igen!
Riktigt snygga bilder, proffsigt! :)

Du kan ju köpa en akra krök med:

Å andra sidan så är den signaturen från min gamla hoj hehe, har glömt att ändra... men köper man kröken så borde väl det anses som helsystem?

Haha, ok.
Mig veterligen finns idag inget helsystem. Det närmaste man kan komma är det vi nämnde tidigare från Bergos, men då får man meka dit egenvald dämpare. Akras lilla rörstump är bara typ 50% av hela rörlängden.

Grymt fin hoj och fina filmer. Speciellt den nya, skön låt var det också :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra