Film: Husaberg FS570 -10

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Det allra goaste är ju dock att en såndär hoj är till för att användas i alla väder, inte som de jävla sporthojarna som kräver +20 för att användas :gnissla

Körde en R1a i -2 till jobbet 5 mil, gick men va ingen höjdare :huvet

Satana, 100 papp för en supermotard är jävligt saftigt.

Räcker med att titta på den för att motivera det :yoparty

Hur kan man låta bli att inte wheela med en sån hoj :tungan

Kan bara hålla mé.. satt å ryckte med ryggen under hela filmen :D


Men riktigt nice klipp i övrigt :)
 
Last edited:

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Bårran
Hoj
Såld!
Hej igen!
Jag var ute en sväng i lördags eftermiddag (31/10) så jag klippte ihop en snutt till, ungefär samma som första klippet fast nu torr asfalt som underlag.
Det var ungefär tre grader varmt ute men jag hade "rånarluva" och lite extra kläder på mig, blev snarare varm än kall, det kunde ha varit vilken sommarkväll som helst. :tummenupp

015_sh.jpg


[YOUTUBE-ID]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/a9pKuBsokhA&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/a9pKuBsokhA&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

/hyll
 
Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Hej igen!
Jag var ute en sväng i lördags eftermiddag (31/10) så jag klippte ihop en snutt till, ungefär samma som första klippet fast nu torr asfalt som underlag.
Det var ungefär tre grader varmt ute men jag hade "rånarluva" och lite extra kläder på mig, blev snarare varm än kall, det kunde ha varit vilken sommarkväll som helst. :tummenupp


/hyll

I din signatur står det Akra helsystem... Hur har du fått ihop det?
Finns det godisgrejer som jag inte känner till möjligen :)
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Hela ljuddämparen verkar komma från Akrapovic iallafall;)
Bergos har helsystem(Doma?)
http://shop.bergos.de/product_info.php?info=p287_Tuning-Kruemmer-FE-FS570.html

Hehe, jo så är det nog.
Det Bergosrör jag sett live såg snyggt ut ända tills man kollade på deras "logga" - såg ut som nåt jag skulle gjort med gravyrpennan i metallslöjden i nian :)

En tanke: om både akra- och Domasliponet passar på originalröret borde ju även akrasliponet passa på bergosröret ?!
 

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Bårran
Hoj
Såld!
I din signatur står det Akra helsystem... Hur har du fått ihop det?
Finns det godisgrejer som jag inte känner till möjligen :)

Du kan ju köpa en akra krök med:
81205907000(1).jpg


Å andra sidan så är den signaturen från min gamla hoj hehe, har glömt att ändra... men köper man kröken så borde väl det anses som helsystem?
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Hej igen!
Jag var ute en sväng i lördags eftermiddag (31/10) så jag klippte ihop en snutt till, ungefär samma som första klippet fast nu torr asfalt som underlag.
Det var ungefär tre grader varmt ute men jag hade "rånarluva" och lite extra kläder på mig, blev snarare varm än kall, det kunde ha varit vilken sommarkväll som helst. :tummenupp
Riktigt snygga bilder, proffsigt! :)
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Du kan ju köpa en akra krök med:


Å andra sidan så är den signaturen från min gamla hoj hehe, har glömt att ändra... men köper man kröken så borde väl det anses som helsystem?

Haha, ok.
Mig veterligen finns idag inget helsystem. Det närmaste man kan komma är det vi nämnde tidigare från Bergos, men då får man meka dit egenvald dämpare. Akras lilla rörstump är bara typ 50% av hela rörlängden.
 

hunkaboy

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Ort
Kramfors
Hoj
Honda XR650R -05 Dall'ara SM
Grymt fin hoj och fina filmer. Speciellt den nya, skön låt var det också :)
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top