FILM Heliac burnar inne på krogen

Mr Helmut skrev:
coolt:D men fattar inte hur krog ägaren kunde gå med på att få ett pajat golv, eller :3freak

Vill minnas att Mr. Heliac Jobbar som både bartender o DJ..... så detta kan vara förklaringen.... men det framgår ju iofs inte om det är "på jobbet"

Bra initaiativ iaf :yoparty

Webspy skrev:
Vill minnas att Mr. Heliac Jobbar som både bartender o DJ..... så detta kan vara förklaringen.... men det framgår ju iofs inte om det är "på jobbet"

Bra initaiativ iaf :yoparty

Stämmer..känner ägaren såpass väl att jag visste att han inte skulle bli rasande. Dock tyckte han att detta var att gå över gränsen, vakterna var inte helt positiva heller :D

Heheh, kul med lite ACTION.

Lite synd att det rök så lite, fel typ av golv ...

Haha tyckte det var helt grymt :lol :Bugar Kan vi inte dra igån en tävling i sommar, den kan heta "Burna på sjukaste stället". Bara att skicka in sina bästa "burnclip", sen blir det röstning och vinnaren får t.ex ett nytt bakdäck. :cdevil

hahaha, skönt å se lite härliga burnouts denna mörka årstid!

Dock synd att ni inte hade riktiga kameror där! :)

Hehe... Ascoolt! Rätt annorlunda... :yoparty
Som sagt synd att det var fel typ av golv...
Synd dessutom att det inte var i en storstad, typ götet eller sthlm... hade vart coolare på nåt sätt, inte för att jag vet var det är iofs... :va
Undra vad vakterna hade sagt om dom kommit på en om man gjorde så på en krog i gbg?! E det olagligt på nåt sätt?

1976 gjorde jag lika på sista klassfesten i 9an med en trimmad Puch Texas!!!

15 bast å vart tuffast i klassen..... Då var det ingen som visste vad ett moppefucko var.......

Vem är så dum att låna ut sin K5:a och låta någon annan få äran att göra något sånt :va

Plus att du varvar skiten ur den, jag skulle inte blivit glad iallafall. Du har en schysst vän :)

Men jag gillar klippet. Lajk it.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard