FILM Heliac burnar inne på krogen

Mr Helmut skrev:
coolt:D men fattar inte hur krog ägaren kunde gå med på att få ett pajat golv, eller :3freak

Vill minnas att Mr. Heliac Jobbar som både bartender o DJ..... så detta kan vara förklaringen.... men det framgår ju iofs inte om det är "på jobbet"

Bra initaiativ iaf :yoparty

Webspy skrev:
Vill minnas att Mr. Heliac Jobbar som både bartender o DJ..... så detta kan vara förklaringen.... men det framgår ju iofs inte om det är "på jobbet"

Bra initaiativ iaf :yoparty

Stämmer..känner ägaren såpass väl att jag visste att han inte skulle bli rasande. Dock tyckte han att detta var att gå över gränsen, vakterna var inte helt positiva heller :D

Heheh, kul med lite ACTION.

Lite synd att det rök så lite, fel typ av golv ...

Haha tyckte det var helt grymt :lol :Bugar Kan vi inte dra igån en tävling i sommar, den kan heta "Burna på sjukaste stället". Bara att skicka in sina bästa "burnclip", sen blir det röstning och vinnaren får t.ex ett nytt bakdäck. :cdevil

hahaha, skönt å se lite härliga burnouts denna mörka årstid!

Dock synd att ni inte hade riktiga kameror där! :)

Hehe... Ascoolt! Rätt annorlunda... :yoparty
Som sagt synd att det var fel typ av golv...
Synd dessutom att det inte var i en storstad, typ götet eller sthlm... hade vart coolare på nåt sätt, inte för att jag vet var det är iofs... :va
Undra vad vakterna hade sagt om dom kommit på en om man gjorde så på en krog i gbg?! E det olagligt på nåt sätt?

1976 gjorde jag lika på sista klassfesten i 9an med en trimmad Puch Texas!!!

15 bast å vart tuffast i klassen..... Då var det ingen som visste vad ett moppefucko var.......

Vem är så dum att låna ut sin K5:a och låta någon annan få äran att göra något sånt :va

Plus att du varvar skiten ur den, jag skulle inte blivit glad iallafall. Du har en schysst vän :)

Men jag gillar klippet. Lajk it.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...