Film: Hakar på en H-busa på Bulten 22/7 -09

Busaåkaren kör fina linjer. Svårt att se för motljuset.... Häng av med överkroppen mer!

Stay safe

No slang...

Tja killen:)

Schysst video! Men...vad hände..ingen slangning alls...!?:tungan

Jaja, jag har ju då tappat lite gnistan... sitter med en gammal förknasar hoj som iochförsig går som ett as men jag saknar min kawwa...Lite ångest faktiskt...

Persson & Garpen tog ditt nummer, dom vill köra:)

Så... jag är en looser nuförtiden... Ingen +230 slangningshoj.. kanske nästa år då... dock lirar träningen, vi borde nästa köra ett pass ihop...nu tror jag att du blir stolt.... /

Jonas:tummenupp

Inte för att vara sån, men jag fick en liten "uppenbarelse" av kultrullen UHF i sinnet. En av deras roliga trailers:

"Ghandi 2! And this time, he´s MAD!"

Sedan kan man ju med lite fri fantasi överföra detta till verkligheten och byta ut Ghandi 2 mot Uppdrag Granskning 2. :fattartil

Tja gubben!

Ja vet de blev ingen slangning den här svängen... Brukar dok slanga över krönen på Bulten för att det ser lite coolt ut!..:D

Förstår att du saknar kawan! Men va fan, haka på oss nästa Ons då! Vi möts alltid på skogis 18-18:30... Vi är inte så många hemma just nu pga att halva gänget är i Italien med hojarna och ska se på Moto-GP men vi brukar ha sjukt kul ändå!!

Bra att du håller igång! Vi får köra ett pass till veckan!

Tja killen:)

Schysst video! Men...vad hände..ingen slangning alls...!?:tungan

Jaja, jag har ju då tappat lite gnistan... sitter med en gammal förknasar hoj som iochförsig går som ett as men jag saknar min kawwa...Lite ångest faktiskt...

Persson & Garpen tog ditt nummer, dom vill köra:)

Så... jag är en looser nuförtiden... Ingen +230 slangningshoj.. kanske nästa år då... dock lirar träningen, vi borde nästa köra ett pass ihop...nu tror jag att du blir stolt.... /

Jonas:tummenupp

nämen hur fan kör ni, det kunde kommit ut en bäverunge, litet barn med napp i röven eller vafan som helst! fan vilka risker!

Snyggt! Blir så sugen på att åka till bulten bara för att köra (är ingen rallyförare ;D). Massa fina hojar och folk som bombar förbi en! Ger mig gåshud :P Synd att det är så långt dit.

Bra film, bra väder, rolig väg........världsklass! :tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...