Film: Hakar på en H-busa på Bulten 22/7 -09

Busaåkaren kör fina linjer. Svårt att se för motljuset.... Häng av med överkroppen mer!

Stay safe

No slang...

Tja killen:)

Schysst video! Men...vad hände..ingen slangning alls...!?:tungan

Jaja, jag har ju då tappat lite gnistan... sitter med en gammal förknasar hoj som iochförsig går som ett as men jag saknar min kawwa...Lite ångest faktiskt...

Persson & Garpen tog ditt nummer, dom vill köra:)

Så... jag är en looser nuförtiden... Ingen +230 slangningshoj.. kanske nästa år då... dock lirar träningen, vi borde nästa köra ett pass ihop...nu tror jag att du blir stolt.... /

Jonas:tummenupp

Inte för att vara sån, men jag fick en liten "uppenbarelse" av kultrullen UHF i sinnet. En av deras roliga trailers:

"Ghandi 2! And this time, he´s MAD!"

Sedan kan man ju med lite fri fantasi överföra detta till verkligheten och byta ut Ghandi 2 mot Uppdrag Granskning 2. :fattartil

Tja gubben!

Ja vet de blev ingen slangning den här svängen... Brukar dok slanga över krönen på Bulten för att det ser lite coolt ut!..:D

Förstår att du saknar kawan! Men va fan, haka på oss nästa Ons då! Vi möts alltid på skogis 18-18:30... Vi är inte så många hemma just nu pga att halva gänget är i Italien med hojarna och ska se på Moto-GP men vi brukar ha sjukt kul ändå!!

Bra att du håller igång! Vi får köra ett pass till veckan!

Tja killen:)

Schysst video! Men...vad hände..ingen slangning alls...!?:tungan

Jaja, jag har ju då tappat lite gnistan... sitter med en gammal förknasar hoj som iochförsig går som ett as men jag saknar min kawwa...Lite ångest faktiskt...

Persson & Garpen tog ditt nummer, dom vill köra:)

Så... jag är en looser nuförtiden... Ingen +230 slangningshoj.. kanske nästa år då... dock lirar träningen, vi borde nästa köra ett pass ihop...nu tror jag att du blir stolt.... /

Jonas:tummenupp

nämen hur fan kör ni, det kunde kommit ut en bäverunge, litet barn med napp i röven eller vafan som helst! fan vilka risker!

Snyggt! Blir så sugen på att åka till bulten bara för att köra (är ingen rallyförare ;D). Massa fina hojar och folk som bombar förbi en! Ger mig gåshud :P Synd att det är så långt dit.

Bra film, bra väder, rolig väg........världsklass! :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...