Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Magoozi skrev:2379729Jag skulle kunna äta nudlar i 100 år för att få följa den road racing serien. Tandraage, ulster, manx, mfl...
Fröken Sköterska! Vad säger the locals? Positiva som få?
Nursey skrev:2379741AbsolutDet kom 130 000+ (nej jag har inte tagit för många nollor) till NW200 för att titta. Fatta hur måga det är. Det var helt sjukt..
Jag tror att jag tar hojen till Dublin nästa vår och åker på alla race igen..vill inte missa ett enda. Ahhhhhh abstinens *skakar o svettas*
philiph skrev:2379751nästa år e det ju 100 års jubileum på isle of man! det blir nog fest då!![]()
ÄbsolutlichMagoozi skrev:2379746Får jag hänga med?
skoteridioten skrev:2380017Vart bokar man resan?
Edit: Hotell etc. Borde finnas info från andra som har åkt dit tidigare?

de är annant vike i Irländare över lag än i oss svenskar, kusinen är gift med en irländare så ja har erfarenheten av träffa en familj sånna tokarHårding skrev:2380265Irländska RR-förare är nog av ett annat virke än motsvarande svenska, eller så består deras tävlingsledningar av före detta IRA/UFF folk.
Väntar med spänning på dvd:n för 2006
Hårding skrev:2380265Irländska RR-förare är nog av ett annat virke än motsvarande svenska, eller så består deras tävlingsledningar av före detta IRA/UFF folk.
Väntar med spänning på dvd:n för 2006

sandstream skrev:2381352Helt klart en film för Bulten-gänget att titta på och då kanske inse att deras tider skulle slaktas om någon irländare kom över![]()

sandstream skrev:2381352Helt klart en film för Bulten-gänget att titta på och då kanske inse att deras tider skulle slaktas om någon irländare kom över![]()
En repa som träning skulle nog räcka för att slakta nuvarande "rekordet"Kevorkian skrev:2381535![]()
Kanske att dom kapar 2-3 sek. Men bara om dom får träna ordentligt på bulten 1 v först![]()

För ett tag sedan fördes en diskussion med blanda annat "kungen av bulten" som menade att en tidigare MotoGP-förare skulle behöva träna på Bulten en hel sommar för att kunna ge sig på "rekordet".Chronic skrev:2381547Ja och vad spelar det för roll? De ( Irländarna ) är ju inte här så.......?

sandstream skrev:2381553En repa som träning skulle nog räcka för att slakta nuvarande "rekordet"
För ett tag sedan fördes en diskussion med blanda annat "kungen av bulten" som menade att en tidigare MotoGP-förare skulle behöva träna på Bulten en hel sommar för att kunna ge sig på "rekordet".
Det krävdes tydligen en otrolig mental styrka för att köra Bulten så fort och de hade nog inte MotoGP-föraren (Shakey)...
Det var lika roligt då som nu![]()
Lite kul?Chronic skrev:2383111Aha, då blev det lite faktiskt lite kul..

|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller