Film: Galna irländare på sjuk bana

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
Jag skulle kunna äta nudlar i 100 år för att få följa den road racing serien. Tandraage, ulster, manx, mfl...

Fröken Sköterska! Vad säger the locals? Positiva som få?

Magoozi skrev:
2379729 Jag skulle kunna äta nudlar i 100 år för att få följa den road racing serien. Tandraage, ulster, manx, mfl...

Fröken Sköterska! Vad säger the locals? Positiva som få?

Absolut :) Det kom 130 000+ (nej jag har inte tagit för många nollor) till NW200 för att titta. Fatta hur måga det är. Det var helt sjukt..
Jag tror att jag tar hojen till Dublin nästa vår och åker på alla race igen..vill inte missa ett enda. Ahhhhhh abstinens *skakar o svettas*

Nursey skrev:
2379741 Absolut :) Det kom 130 000+ (nej jag har inte tagit för många nollor) till NW200 för att titta. Fatta hur måga det är. Det var helt sjukt..
Jag tror att jag tar hojen till Dublin nästa vår och åker på alla race igen..vill inte missa ett enda. Ahhhhhh abstinens *skakar o svettas*

Får jag hänga med?

philiph skrev:
2379751 nästa år e det ju 100 års jubileum på isle of man! det blir nog fest då!:tummenupp

Vart bokar man resan?

Edit: Hotell etc. Borde finnas info från andra som har åkt dit tidigare?

Magoozi skrev:
2379746 Får jag hänga med?
Äbsolutlich :)

skoteridioten skrev:
2380017 Vart bokar man resan?

Edit: Hotell etc. Borde finnas info från andra som har åkt dit tidigare?

Isle of Man är så fetutbokat som det kan bli. Lyckas du hitta ett sätt att ta dig över dit nästa år så är du duktig..färjor, flyg, hotell...allt är helt utsålt.

Last edited by a moderator:
Irländska RR-förare är nog av ett annat virke än motsvarande svenska, eller så består deras tävlingsledningar av före detta IRA/UFF folk.

Väntar med spänning på dvd:n för 2006

Hårding skrev:
2380265 Irländska RR-förare är nog av ett annat virke än motsvarande svenska, eller så består deras tävlingsledningar av före detta IRA/UFF folk.

de är annant vike i Irländare över lag än i oss svenskar, kusinen är gift med en irländare så ja har erfarenheten av träffa en familj sånna tokar :)

Hårding skrev:
2380265 Irländska RR-förare är nog av ett annat virke än motsvarande svenska, eller så består deras tävlingsledningar av före detta IRA/UFF folk.

Köpte den för en vecka sedan på www.iceman.se nw200 2006 Bra filmat.

Helt klart en film för Bulten-gänget att titta på och då kanske inse att deras tider skulle slaktas om någon irländare kom över :rofl

sandstream skrev:
2381352 Helt klart en film för Bulten-gänget att titta på och då kanske inse att deras tider skulle slaktas om någon irländare kom över :rofl

:hihi

Kanske att dom kapar 2-3 sek. Men bara om dom får träna ordentligt på bulten 1 v först:fakta

sandstream skrev:
2381352 Helt klart en film för Bulten-gänget att titta på och då kanske inse att deras tider skulle slaktas om någon irländare kom över :rofl

Ja och vad spelar det för roll? De ( Irländarna ) är ju inte här så.......?

Kevorkian skrev:
2381535 :hihi
Kanske att dom kapar 2-3 sek. Men bara om dom får träna ordentligt på bulten 1 v först:fakta
En repa som träning skulle nog räcka för att slakta nuvarande "rekordet" :lol

Chronic skrev:
2381547 Ja och vad spelar det för roll? De ( Irländarna ) är ju inte här så.......?
För ett tag sedan fördes en diskussion med blanda annat "kungen av bulten" som menade att en tidigare MotoGP-förare skulle behöva träna på Bulten en hel sommar för att kunna ge sig på "rekordet".
Det krävdes tydligen en otrolig mental styrka för att köra Bulten så fort och de hade nog inte MotoGP-föraren (Shakey)...
Det var lika roligt då som nu :hihi

Last edited:
sandstream skrev:
2381553 En repa som träning skulle nog räcka för att slakta nuvarande "rekordet" :lol

För ett tag sedan fördes en diskussion med blanda annat "kungen av bulten" som menade att en tidigare MotoGP-förare skulle behöva träna på Bulten en hel sommar för att kunna ge sig på "rekordet".
Det krävdes tydligen en otrolig mental styrka för att köra Bulten så fort och de hade nog inte MotoGP-föraren (Shakey)...
Det var lika roligt då som nu :hihi

Aha, då blev det lite faktiskt lite kul..

Chronic skrev:
2383111 Aha, då blev det lite faktiskt lite kul..
Lite kul?
Hur man med sin gamla hoj kan slå sig för bröstet och tro att man är bland de snabbaste i världen inom RRR (Real Road Racing) utan att ens ha varit i närheten av att delta i en sån tävling är inget annat än humor på högsta nivå :rofl

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back