Film: Galen snubbe på hoj

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
Finns det någon film där han kraschar??

Jag har inte sett en ännu.

Men tydligen så verkar det vara inne att "swinga" där de kommer ifrån... (British Virgin Islands), och har tävlingar och sådant. De har nog klotat ett par gånger innan :rolleyes:

Jo den filmen har jag sett innan KT, idiot^^
Gangstah island sa du..? Jag hoppas det xD Han ser ju bara ut som ett stort fån >.<

grymt kört. roligt och coolt första gången man såg skiten, men sen gjorde han samma sak om och om igen då tröttar man speciellt när han har så taskig attityd.

Kan väl inte va nån vidare kvalite på det bakdäcken när han kan burna det så långsamt?

Galen= Idiot.... Trött man blir på folk utan hjälm... inte så mycket innanför o skydda...suck

Suck,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, popcorn,,,,,,,,,, på alla dårar utan skinnställ/hjälm.

Det finns verkligen inget som är roligt eller häftig med en sån här film.
Jag blir bara förbannad.

Det finns verkligen inget som är roligt eller häftig med en sån här film.
Jag blir bara förbannad.

Nej då, vi kollar hellre på slingerbulten filmer där man riskerar att åka in i ett träd i 120 km/h - inte ens ett skinnställ hjälper... men det tittar vi hellre på :tummenupp

Och varför bry sig om folk kör utan skyddsutrustning? Knappast så att killen bor i Sverige, ligger inte inne på vårt sjukhus ifall han hade klotat (vi betalar inte hans sjukhusvistelse med andra ord) och han höjer inte våra premier om han hade klotat. Jag bryr mig inte alls faktiskt.

Blir mer arg på folk som kör snabbt på gata, och det gör de flesta moraltanter här på sporthoj.com.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT