Film: Galen snubbe på hoj

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
Nej då, vi kollar hellre på slingerbulten filmer där man riskerar att åka in i ett träd i 120 km/h - inte ens ett skinnställ hjälper... men det tittar vi hellre på :tummenupp

Och varför bry sig om folk kör utan skyddsutrustning? Knappast så att killen bor i Sverige, ligger inte inne på vårt sjukhus ifall han hade klotat (vi betalar inte hans sjukhusvistelse med andra ord) och han höjer inte våra premier om han hade klotat. Jag bryr mig inte alls faktiskt.

Blir mer arg på folk som kör snabbt på gata, och det gör de flesta moraltanter här på sporthoj.com.

Jag tyckte mest han verkade vara lite utav en idiot.
Därav mitt humör.

120 km/h e ju lagligfart på bulten:pannkyss

Häpåré

Nej då, vi kollar hellre på slingerbulten filmer där man riskerar att åka in i ett träd i 120 km/h - inte ens ett skinnställ hjälper... men det tittar vi hellre på :tummenupp

Och varför bry sig om folk kör utan skyddsutrustning? Knappast så att killen bor i Sverige, ligger inte inne på vårt sjukhus ifall han hade klotat (vi betalar inte hans sjukhusvistelse med andra ord) och han höjer inte våra premier om han hade klotat. Jag bryr mig inte alls faktiskt.

Blir mer arg på folk som kör snabbt på gata, och det gör de flesta moraltanter här på sporthoj.com.

Jag tycker han verkade ha roligt.:yoparty
Ser hellre det än ännu ett pucko som kör 300km/h mellan bilar.
Och varför säger man en kommentar som rockabillyneger???????
:va

Jag vill också se när han vurpar. Uppenbarligen kan han bara en sak med hojen eftersom han gjorde det oavbrutet i 4 minuter.

När vi var i turkiet för något år sen var det en stunt-turk vars filmer ofta visades på storbildsskärm på klubbarna. Ful som fan med en hockeyfrilla som inte var av denna värld. Han hade lite självdistans, ibland körde de en film där han vurpade hela tiden. Någon som vet vem jag pratar om? Länka gärna nå´n film i så fall.

Han kunde ju inte Uiila men det kan den här killen :fakta

Här har ni en till kille som burnar i shorts :näsblod
[YOUTUBE-ID]RvE3UM0HV8g[/YOUTUBE-ID]

sporthoj.com i ett nötskal, bete dig hur du vill i trafiken, gärna 300 blås mitt i stan men för guds skull glöm för fan inte skinnstället och hjälmen. Kör du utan det då är du en idiot och inte borde få vara ute på vägarna :rolleyes:

Det är alltid så, lägg upp en video från ett ökenland med 40 grader i skuggan och folk gnäller ändå på att dom inte har skinnställ och hjälm.

Fast det som är mest intressant med hela SH är att det finns alldeles för mkt folk här som är så jäkla "duktiga". Är det smart att köra utan hjälm & ställ...? Det vet ju typ alla att det är sådär halvbra... men varför ska så många direkt då det dyker upp ett klipp elr en film predika om hur korkade personerna måste vara.

Ärligt, de flesta här som faktiskt kör sporthoj på SH. ( många här som inte är närheten av sporthojjar men som så frisk har så mkt åsikter)( om just sporthojjar & deras förare)

Åter till det jag skulle komma till, jag kör nyare sporthoj som jag ibland kör bana med med oftast blir det åka fort så in i helvete på allmänna vägar. Det slangas, det körs om till vänster och ibland till höger..

Kontentan av mitt halvt defusa inlägg är ju att som det flesta av oss kör, så spelar det faan ingen roll om man har ställ eller hjälm då det ofta går +250. Med det skulle jag vilja påstå att går det åt pipan så hjälper ingen skyddsutrustning i världen. Så jag tycker att man kanske inte ska döma folk som tyvärr inte har hjälm elr annan utrustning.

Min kusin dog förrförra sommaren i Californien där han bodde. Han körde med hjälm, ställ, samt ryggskydd. Fick släpp på slangen i typ 130 blås gled in i trottoaren där han slogs till spillror.

Min åsikt är ju då att kör man sporthoj och utnyttjar effekten så bör man veta att går man av på gatan så är det förmodligen gonatt. Bana är ju då 1000 ggr bättre där det finns avåkningszoner...

Men alla gör sina egna val, och tur är väl att det är så.

//

Jonas

Jag har inte sett en ännu.

Men tydligen så verkar det vara inne att "swinga" där de kommer ifrån... (British Virgin Islands), och har tävlingar och sådant. De har nog klotat ett par gånger innan :rolleyes:

ja men det är som du säger, det är typ deras "grej" på öarna o burna skiten ur allt på 2 hjul...finns många som bygger om svingarna på hojarna hehe

Här har ni ett klipp där dom slängt in en R1 1000cc motor i en Yamaha Raptor!:yoparty

[YOUTUBE-ID]XzBOrBencco[/YOUTUBE-ID]

ja men det är som du säger, det är typ deras "grej" på öarna o burna skiten ur allt på 2 hjul...finns många som bygger om svingarna på hojarna hehe

Här har ni ett klipp där dom slängt in en R1 1000cc motor i en Yamaha Raptor!:yoparty

[YOUTUBE-ID]XzBOrBencco[/YOUTUBE-ID]

Shit pomfritt!

Vill ha!!!:tummenupp

WORD!! :tummenupp

Håller med! Plus att:

Jag tror till 90% att av alla negativa kommentarer i denna tråden beror på att killen var en Brotha!!! Har laggt märke till det i andra trådar, så fort en svart kille kör på bakhjul osv så är det kasst, dåligt och idiotiskt.

Men jag kan förstå ilskan, de tar ju våra jobb och tjejer haha! :rolleyes:

Jag tyckte burnisarna var fräcka!!

Last edited:
Är det bara jag som tycker att det första klippet är hysteriskt roligt? :rofl Helt insane.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti