[Film] Funride - Preview

Verkar helschysst, blir lite jobbigt i längden med alla über duktiga förare som kan göra allt som inte jag kan så den filmen kommer nog att sitta som handen i handsken! :banana

Performance skrev:
Verkar helschysst, blir lite jobbigt i längden med alla über duktiga förare som kan göra allt som inte jag kan så den filmen kommer nog att sitta som handen i handsken! :banana
überduktiga vette fan! Vi är nybörjare. Eller ja, inte han på streetfightern, men jag är iaf. Fast det är en rätt underhållande film ändå... :)

Firefly skrev:
überduktiga vette fan! Vi är nybörjare. Eller ja, inte han på streetfightern, men jag är iaf. Fast det är en rätt underhållande film ändå... :)

He he nästan så man är trött på alla grymt seriösa rullar med alla som ska bräcka varandra. Kul att se lite "normalt" folk leka oxå :tummenupp

Firefly skrev:

Ja för fan! Allt med mc är ju underhållande!
Såg nästan lite farligt ut då streetfighter killen ska slanga mellan bilen och väggrenen, menmen, man vet ju inte om det går förrän man testat :yoparty

Performance skrev:
Såg nästan lite farligt ut då streetfighter killen ska slanga mellan bilen och väggrenen, menmen, man vet ju inte om det går förrän man testat :yoparty
Sant!

Performance skrev:

Gör inte så ont att vurpa i 110-120 med bågen :7peta . Try it you might like it :banana

Marals76 skrev:
Gör inte så ont att vurpa i 110-120 med bågen :7peta . Try it you might like it :banana

Man vet ju aldrig men jag skulle säkert lyckas självdö bara jag tippade på parkeringen så jag ska nog försöka att åtminstonde inte klota med vilje :tungan

Performance skrev:
Man vet ju aldrig men jag skulle säkert lyckas självdö bara jag tippade på parkeringen så jag ska nog försöka att åtminstonde inte klota med vilje :tungan
Nej, man ska nog försöka låta bli det...

lite "Judgement Day" stil över den trailern :)
Speciellt musiken/låten..

men den kan bli rolig och se, det måste jag hålla med om :yoparty

Riddick skrev:
lite "Judgement Day" stil över den trailern :)

Såg 2:an i går attans vilken dynga. Allt i USA går ju ut på att göra skrot utav bågen :7peta Att de ALDRIG kan har lite "vanlig" körning som variation.

Öö. Hur nära är han när han kör förbi kameramannen i sista klippet? :eek:

Kenta skrev:
Jag hoppas att dom bara ställt ut ett stativ. För inte skulle jag ställa mej där

Kenta skrev:
Nej, det är inget stativ. Det är en kille som står där... "valium" här på sporthoj... Och det är nära... Jag trodde det var kört när jag såg det IRL...

Ja, jag sätter mig och börjar klippa ihop det nu då...

Kan man inte göra knäskrap så får man skrapa armbåge i gardister....
SVINBRA träning om man ska bli snabb i storstan... :hihi :hihi

Hmm, var är det ni kör nånstans?

Man har ju lite connections där uppe så att säga... (tjöta)

:hej

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back