NSR_Martin
Vill man så kan man.
Varför ska filmen va i svartvitt??? Eller har jag fel codex eller sån skit?
I övrigt va den häftigt, coola vinklar o bra filmat...
I övrigt va den häftigt, coola vinklar o bra filmat...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hehe.. det är meningen att det ska vara i svart/vitt. varför vet jag inte, men varför inteNSR_Martin skrev:Varför ska filmen va i svartvitt??? Eller har jag fel codex eller sån skit?
I övrigt va den häftigt, coola vinklar o bra filmat...![]()
MikkE skrev:Johan e grym med tanke på att det inte har blivit såååå mkt bakhjulsåka![]()
och du kommer att ha det före mig, jag är fett seg och dum i huvudet![]()
åååå jag börjar nästan gråtta. Du ska få en puss senMikkE skrev:Johan e grym med tanke på att det inte har blivit såååå mkt bakhjulsåka![]()
och du kommer att ha det före mig, jag är fett seg och dum i huvudet![]()
fegis?RocketQueen skrev:Ja jag såg ju han slanga för ett par helger sen. Mycket bra gjort!
Shyssta stoppies också.
He he Ok fegis!
Näää men allvarligt fasen va dyrt de är. Fast jag lägger de pengarna med glädje.![]()
höhö.. kan hålla med där.Bodoe skrev:Man märker tydligt att en film med bra kvalitet och spännande kameravinklar (bra köp där mikke!) gör filmen så mkt mer intressant även om innehållet inte är något extrtaordinärt.
Detta till skillnad mot typiska "PMC rullar", där någon med en kamera (som verkar ha zoom som enda funktion) står som en zombie vid vägkanten och filmar allt på ett och två hjul som kommer i dess väg, som är bland det tråkigaste som finns...
xfader skrev:
MikkE skrev:fegis?höhö
å att snacka om pengar.. eee ja! dyrt e det med massa kameragrejjer, dator osv... så det blir inte mkt kvar till kortet som också e dyrt..
NSR_Martin skrev:För att det är störande o sitta o titta på svartvit film...? Bojjkotta svartvitt ,hehe, kan va tufft nån sekvens, men inte hela filmen....
det är för mkt 2000-tal i digNSR_Martin skrev:För att det är störande o sitta o titta på svartvit film...? Bojjkotta svartvitt ,hehe, kan va tufft nån sekvens, men inte hela filmen....
tycker ja meIsmannen skrev:schysst me svartvitt, blir ganska stilrent.
helfräckt!![]()
MikkE skrev:det är för mkt 2000-tal i dig![]()
Jens_von_Helvette skrev:bra film men den dog efter 3:32 tycker de värkar lite knepigt.. men bra va den.. va heter låten.. har för mig att ja hört den i nån annan film.
//jens
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten